MS Windows
briani 27239
Kontrolpanel virker ikke længere
Fra : Preben Andersen

Dato : 02-02-09 08:41

I min Vista Home virker kontrolpanel ikke længere. Jeg får en meddelelse om
at "Stifinder er holdt op med at fungere" og "Stifinder genstarter" og så
sker der ikke mere. Hvad kan være galt?

Preben
Slet SLETDETTE hvis du skriver direkte til mig.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 02-02-09 09:19

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mvh
> Preben
> Slet SLETDETTE hvis du skriver direkte til mig.

Du kan jo starte her:

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/f768809f-ed90-415f-a83f-89b42108b3551030.mspx

Fra : Preben Andersen

Dato : 02-02-09 13:58

> [...]
>at "Stifinder er holdt op med at fungere" og "Stifinder genstarter" og så

Problemet løst, det hjalp at afinstallere Nero 8.0.

Fra : bosol

Dato : 02-02-09 08:03

On 2 Feb., 14:58, "Preben Andersen" <pranSLETDE...@privat.dk> wrote:

> Problemet løst, det hjalp at afinstallere Nero 8.0.

NeroBurnRights.cpl ændret til Nero8.cpl til fra
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=408330

Den NERO ødelægger mere end den "gavner"

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-09 02:41

Bemærk at du henviser til en tråd som er over et år gammel. Der er for
længe siden udsendt en rettelse til dette problem.
Gå på Windows Update og hent de manglende opdateringer.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-02-09 08:56

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Bemærk at du henviser til en tråd som er over et år gammel. Der er for
> længe siden udsendt en rettelse til dette problem.
> Gå på Windows Update og hent de manglende opdateringer.

Du har vel ikke et link til den rettelse?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-02-09 13:58

Jo, som jeg skrev Windows Update.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-02-09 14:22

> Jo, som jeg skrev Windows Update.

Goddag mand...............

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 03-02-09 14:37

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-02-09 14:56

"Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i meddelelsen

> http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Skal det forstås sådan, at den opdatering Jens Peter henviser til skulle
følge med "automatisk" ved opdatering? Hvis det er tilfældet, er der vist
noget galt, fordi jeg opdaterer automatisk én gang i døgnet, og alligevel
fik jeg fejlen med Nero 8.

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 03-02-09 15:27

Preben Andersen skrev:
> "Asbjørn M. Nielsen" <asbjorn@lite.invalid> skrev i meddelelsen

> Skal det forstås sådan, at den opdatering Jens Peter henviser til

Spørg Jens Peter.

--

Venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen