Sang søges
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-07-01 23:30

Engang i tresserne (midten-slutningen) var der en sang hvor en mand sang
noget i retning af:
"3 billion people liv i peace" og til slut blev mange lande med indbyggertal
nævnt.

Hvem sang den og hvad hedder den ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Max

Dato : 28-07-01 01:34

Hej Michaek

> [...]
> noget i retning af:
> "3 billion people liv i peace" og til slut blev mange lande med

Jeg tror nok gruppen hed "The Archies" og numret "A summer prayer of Peace"
og er nok fra 1971.

Mvh Max

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-07-01 10:51

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> wrote in message
> Hej Michaek

> indbyggertal

> Jeg tror nok gruppen hed "The Archies" og numret "A summer prayer of
> [...]
-

Hej Max

Det lyder meget fornuftigt! Mange tak!
Det er sjovt at sådan et nummer b<re dukker op i baghovedet og spiller der -
jeg har næppe hørt den i de sidste 20år...

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Max

Dato : 28-07-01 14:49

Hej Michael

> Det lyder meget fornuftigt! Mange tak!

Velbekom.

> Det er sjovt at sådan et nummer b<re dukker op i baghovedet og spiller
der -
> jeg har næppe hørt den i de sidste 20år...

Jeg kender det, men når jeg høre numrer med bl.a. Archies (Sugar, Sugar og A
summer
prayer for peace) kan jeg fornemme lugten fra en bar jeg holdt til i på det
tidspunkt, ja det
hed "Kolobri Bar" sel om de ikke solgte andet end sodavand, is og pølser,
det var jo før
der var noget der hed grillbarer.

Mvh Max