MS Windows
briani 27239
Vista starter op med forstørrelsesglas pis~
Fra : Stampe

Dato : 01-02-09 23:55

En eller anden har fået slået forstørrelsesglasset ti l ved opstart i sin
Vista hvordan forhindre jeg det?

Jeg kan ikke rigtig se noget inde i:
Programmer / Tilbehør / Øget tilgængelighed / Forstørrelsesglas

Mvh
Allan

Fra : J

Dato : 02-02-09 00:42

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vista hvordan forhindre jeg det?
>
> Jeg kan ikke rigtig se noget inde i:
> Programmer / Tilbehør / Øget tilgængelighed / Forstørrelsesglas

Tryk på F1.

Fra : Stampe

Dato : 02-02-09 06:25

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i en meddelelse

> Tryk på F1.
Ja tusinde tak for hjælpen - Søgte lidt på dig og fandt at det faktisk er
dit niveau... så ok

Mvh
Allan

Fra : Steen

Dato : 02-02-09 14:26

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> wrote:

> [...]
> Vista hvordan forhindre jeg det?
>
> Jeg kan ikke rigtig se noget inde i:
> Programmer / Tilbehør / Øget tilgængelighed / Forstørrelsesglas

Det sker også på den laptop jeg har købt brugt. irriterer grænseløst

Fra : Stampe

Dato : 02-02-09 15:05

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i meddelelsen

> Det sker også på den laptop jeg har købt brugt. irriterer grænseløst
Skriv lige hvis du finder ud af noget

Mvh
Allan

Fra : Lyhn

Dato : 02-02-09 16:08

"Stampe" wrote:
> En eller anden har fået slået forstørrelsesglasset ti l ved opstart i sin
> Vista hvordan forhindre jeg det?

Kontrolpanel=>Øget tilgængelighed

Klik på linket hvor der står "Gør det lettere at se computeren"

Fjern flueben i boksen ud for "Slå Forstørrelsesglas til"

Gem

Fra : Lyhn

Dato : 02-02-09 16:17

"Lyhn" <@> wrote in message

> Kontrolpanel=>Øget tilgængelighed
>
> Klik på linket hvor der står "Gør det lettere at se computeren"
>
> Fjern flueben i boksen ud for "Slå Forstørrelsesglas til"
>
> Gem

P.S. Jeg bruger Klassisk visning i Kontrolpanelet, hvis du ikke gør det,
skal du klikke på Øget tilgængelighed to gange før du kommer til hvor du kan
se punktet "Gør det lettere at se computeren".

Altså Kontrolpanel=>Øget tilgængelighed=>Øget tilgængelighed

Fra : Stampe

Dato : 02-02-09 17:00

Tak Lyhn