Netværk Win98/2K
Fra : Peter Krogh

Dato : 28-07-01 20:58

Er der nogle der kan hjælpe mig med at få to computer sat sammen i et
internt-netværk(100mbit,krydset RJ45kabel).

De to operative systemer er henholdsvis Windows98 og Windows2000, og der er
der mit problem er, da jeg ikke kan få adgang til hinandens Harddisken og
overføre filer.

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg f.eks. skal opsætte det hvis
der skal kører over TCP/IP eller LAN for at få adgang til Harddiske og
overførelsen af filer fra det ene system til det andet.

MVH Peter Krogh.