Ericsson R520 vs T39
Fra : ***MortenRiis

Dato : 27-07-01 22:49

Hej.

Der har været meget kritik på T39 her i gruppen, men ikke så meget på R520.
Nogen der har erhvervet sig dyret og vil dele erfaringer med andre?
Fx. er R520 lige så langsom til T9 som T39 osv.

--
-MortenRiis [riis@fdf.dk]

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-07-01 18:09

Der skulle ikke være nogen forskel på R520m og T39.
R520m kom på markedet før T39 så hvis man har en "ældre" R520m så skal man
have en software opgardering for at få samme software som i T39... dette
skulle dog være sket på de nye modeller. der skulle med andre ord ikke være
nogen forskel på hastigheden i de to telefoners software.

Jeg er selv ret overrasket over kritikken af T39. jeg har godt nok først
lige fået den men jeg har ikke oplevet at den er langsom. Min ser
umiddelbart ud til at fungere perfekt... eller også er jeg bare ualmindeligt
heldig det kan da godt være...