første oplevelse med analsex
Fra : Carina

Dato : 27-07-01 22:50

Her er en oplevelse fra første gang jeg prøvede analsex.

Det var en lørdag aften hvor min kæreste og jeg var i byen. Vi sad inde på
en bar og fik et par øl og nogle enkle drinks, hvor der ikke var ret mange
mennesker. ved en 22 tiden ville vi ud og gå en tur.

Da vi kom om bag det første hjørne, tog jeg mine g-string af. Min kæreste
gik og pillede lidt, og det var utrolig dejligt. Da vi var færdig med at
trække luft, gik vi ind på baren igen, og nu var der kommet en del flere
folk. Det var enormt frækt at sidde uden g-string på og blive pillet ved.

Ved midnat blev vi enig om at tage hjem med en taxa. Da vi kom ind i
taxaen, var jeg opsat på at sutte pik, hvor efter jeg kom med det lille
påfund "hold da fast hvor er jeg træt", og lagde mit hovde ned til hans
skød. Jeg lynede ned i hans bukser og begynte at sutte, alt imens han
pillede ved min våde fisse. Alt efter at dømme, bemærket chaufføren ikke
noget. Da vi steg ud af taxien, ville jeg gerne have den i munden igen, så
jeg satte mig ned på hug, og begynte at sutte, ude i det "fri"

Da vi kom ind, gik vi lyn-hurtigt op i seng og hyggede videre, først bollede
vi ganske "normalt". Senerer spurgte min kæreste om jeg kunne tænke mig af
få den i røven, han fandt noget glidecreme frem og jeg lagde mig om på alle
fire, men da det gjore lidt ondt, lagde jeg mig lidt længere ned, og der var
det bare som en drøm. Den nat glemmer jeg ikke

Den dag i dag vil jeg meget heller have den i røven, fordi det er sådan en
dejlig fornemmelse *SS*

I piger/damer skulle overveje at lade jeres kæreste/mand tage jer i røven, i
ville sikker ikke komme til at fortryde det.

hilsen carina

Fra : Britta Larsen

Dato : 28-07-01 21:17

"Carina" <d@d.dk> skrev i en meddelelse

> I piger/damer skulle overveje at lade jeres kæreste/mand tage jer i røven,
> ville sikker ikke komme til at fortryde det.
>
> hilsen carina

Hej Carina :)

Det har du meget ret i, det er en dejlig fornemelse, men det er ikke nemt
med en kæreste, der ikke har så meget lyst til det med analt *suk*

M.v.h.

Britta
(er rimlig ny her i gruppen)

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 10:48

Hej Carina :0)

"Carina" <d@d.dk> skrev i en meddelelse

> Her er en oplevelse fra første gang jeg prøvede analsex.

[Snip]

> I piger/damer skulle overveje at lade jeres kæreste/mand tage jer i
røven, i
> ville sikker ikke komme til at fortryde det.

At lade en "ham" tage en i røven - kan du ikke komme med en anvisning
til hvordan man _tvinger_ "ham" til det i stedet for *G*

Ellers er jeg enig - det føles rigtigt godt *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 29-07-01 11:30

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> til hvordan man _tvinger_ "ham" til det i stedet for *G*
>
> Ellers er jeg enig - det føles rigtigt godt *S*

Jeg har en vag fornemmelse af, at Carina er en mand, og at indlægget er
opdigtet. Det lyder lidt som en mandefantasi. Undskyld, hvis jeg tager
fejl.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:10

Hej Claus :0)

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> opdigtet. Det lyder lidt som en mandefantasi. Undskyld, hvis jeg

Det kan da godt være, at du har ret *S*
Jeg er egentlig ligeglad, om det er skrevet af en mand eller en
kvinde, gøre ikke analsex hverken dårligere eller bedre for mig :0)

Tusinde hilsner
Søs, som er ligeglad med anonymitet, identiteter og menneskers køn -
så længe der bare skal debatteres *S*

Fra : Pita

Dato : 29-07-01 13:12

> Jeg har en vag fornemmelse af, at Carina er en mand, og at indlægget er
> opdigtet. Det lyder lidt som en mandefantasi. Undskyld, hvis jeg tager
> fejl.

Den der udenfor i det fri, i taxi

hmm.

du har nok ret

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 13:20

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse news:1exb3xn.n4cexi172mel5N@ip86.boanxr5.ras.tele.dk...

Jeg har set et par udenfor bibliotektet i Rødovre.. da jeg kørte forbi
første gang, sad hun på hug foran ham med pikken i munden, anden lå
han på knæ foran hende og slikkede, tredje gang lå hun på alle fire og
fik den bagfra..

<ironi on>
Så jo det sker at piger laver ting vi mænd synes er sjovt.
<ironi off>

Hilsen
Tomas O.

Fra : Oleander

Dato : 29-07-01 14:38

Den Sun, 29 Jul 2001 14:19:40 +0200, skrev "Tomas O." <tfo@gmx.net>:

> [...]
>første gang, sad hun på hug foran ham med pikken i munden, anden lå
>han på knæ foran hende og slikkede, tredje gang lå hun på alle fire og

Hmmm...

Normalt når man skal nogen steder hen, så tager man ud, og på et
tidspunkt tager man så turen tilbage. Hvordan bar du dig ad med at
skulle den samme vej forbi 3 gange? ;)

--
...Oleander..
Does this world have too many cotton-fetishists?

Fra : Tomas O.

Dato : 30-07-01 10:47

"Oleander" <oleander@rubberist.org> skrev i en meddelelse news:o648mtoqak2up40akhq7jtoq25r7cff155@news.inet.tele.dk...

> Hmmm...
>
> Normalt når man skal nogen steder hen, så tager man ud, og på et
> tidspunkt tager man så turen tilbage. Hvordan bar du dig ad med at
> skulle den samme vej forbi 3 gange? ;)

Første gang skulle jeg hjem og hente bajere og anden gang skulle jeg
tilbage med de bajere og tredje gang skulle jeg hjem efter nogle
videofilm og sidste gang jeg kørte tilbage var de væk *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Oleander

Dato : 30-07-01 16:32

Den Mon, 30 Jul 2001 11:46:55 +0200, skrev "Tomas O." <tfo@gmx.net>:

>Første gang skulle jeg hjem og hente bajere og anden gang skulle jeg
>tilbage med de bajere og tredje gang skulle jeg hjem efter nogle
>videofilm og sidste gang jeg kørte tilbage var de væk *G*

Jae, men at nå at se dem 3 gange, er vist også mere end hvad man kan
forvente for den 25-øre.. :)

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:25

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> [...]
> fik den bagfra..
>
> <ironi on>
> Så jo det sker at piger laver ting vi mænd synes er sjovt.

Typisk. Når jeg kommer på Rødovre bibliotek, sker der aldrig en skid!
Nå. Jeg ville nu heller ikke bryde mig om at se andre gøre det. Bare at
se nogen "råsnave" hinanden på gaden (altså på munden) er ubehageligt.
Hvis det er migselv, der gør det, er det bare helt OK. Ja, jeg er
frygtelig dobbeltmoralsk!
--
hilsen claus

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 00:58

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:9k0v75$9dp$1@sunsite.dk...
> [...]
> første gang, sad hun på hug foran ham med pikken i munden, anden lå
> han på knæ foran hende og slikkede, tredje gang lå hun på alle fire og

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kan sgu være jeg skal gå noget mere på biblioteket... Har sgu ikke været der
i snart 10 år.. *LOL*

/Henning

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-07-01 13:37

Hej Claus

[snip]
> Jeg har en vag fornemmelse af, at Carina er en mand, og at indlægget er
> opdigtet. Det lyder lidt som en mandefantasi. Undskyld, hvis jeg tager
> [...]

hehe, måske kunne du have ret, men jeg kan hermed feje den påstand væk, da
det var MIG som var den heldige "mand". Og nej, det er ikke opdigtet, det er
sket IRL, dejligt ik

Men at det er en mandefantasi, ja, det "var" det *ss*

Mvh.

Dan Andersen

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:25

Dan Andersen <an@an.an> wrote:

> [...]
> sket IRL, dejligt ik
>
> Men at det er en mandefantasi, ja, det "var" det *ss*

Okay, jeg tog fejl. Op i røven med det!
--
hilsen claus

Fra : -= Texas =-

Dato : 29-07-01 11:11

Jeg ville meget gerne prøve det med min kærste, men
hun er ikke meget for det. Men indtil videre ved jeg heller
ikke hvad jeg går glip af.