Navne forskel....
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 16:21

Sidder og roder rundt i en Nokia 1680 Classic, men noget der generer mig
lidt er, at man ikke kan få den til at skrive kontakterne med fornavn først
istedet for efternavn.

Er det bare en typisk Nokia fejl eller hvad ?

Fra : GiWeo

Dato : 30-01-09 16:46

Hej

>Er det bare en typisk Nokia fejl eller hvad ?

Åben dine kontakter
Tryk Vælg
Find Indstllinger
og indstil hvordan dine navne skal vises

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 16:53

"GiWeo" <giweoREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej

> Åben dine kontakter
> Tryk Vælg
> Find Indstllinger
> og indstil hvordan dine navne skal vises

Den mulighed er desværre allerede prøvet ....

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 17:12

"Anders" <news.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "GiWeo" <giweoREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den mulighed er desværre allerede prøvet ....

Sad og bøvlede lidt videre, og har tilsyneladende fundet fejlen.

Mobilen havde godt gemt kontakterne som den skulle, men den navnet havde den
skrevet med efternavn+fornanvn under efternavnet.

Jeg vil have den til at skrive fornavn under fornavn og efternavn under
efternavn.

Det er måske bare en irreterende Nokia fejl eller hvad ?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-01-09 01:13

"Anders" <news.stofanet.dk> wrote in

> Det er måske bare en irreterende Nokia fejl eller hvad ?

Det lyder som en irriterende datafejl - har du importeret dine kontakter
fra en anden telefon eller fra en computer?
Det er IKKE almindelig Nokia opførsel det du beskriver.

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 05:11

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra en anden telefon eller fra en computer?
> Det er IKKE almindelig Nokia opførsel det du beskriver.

Nej, blot fra simkortet, men det burde ikke give den fejl.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-01-09 13:22

> Nej, blot fra simkortet, men det burde ikke give den fejl.

Simkortet har en meget simpel telefonbog så det kan sagtens være derfor
fejlen er opstået. Er det den samme Nokia der har skrevet til simkortet som
nu læser fra det?

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 16:34

> [...]
>
> Simkortet har en meget simpel telefonbog så det kan sagtens være derfor
> fejlen er opstået. Er det den samme Nokia der har skrevet til simkortet

Jeps.

Det kan være noget der evt. kan rettes i en nyere software vers., hvis der
altså er kommet en...