Robust Nokia søges
Fra : Kim

Dato : 29-01-09 19:28

Jeg skal finde en ny mobiltelefon hvor følgende er vigtig:

- Lang tale- og stanbytid
- Robust
- Nokia
- Bluetooth

Hvad skal jeg se på?

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 19:32

"Kim" <kim.soeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal finde en ny mobiltelefon hvor følgende er vigtig:
>
> - Lang tale- og stanbytid
> - Robust
> - Nokia
> - Bluetooth
>

> Hvad skal jeg se på?
>
> Kim

Med det den skal kunne, så bliver det vidst temmeligt umuligt, med mindre du
ser bort fra bluetooth, så er der en god klassisk 3210 - ved godt den er en
gammel model, men den er bundsolid.

Fra : Kim

Dato : 29-01-09 19:39

"Anders" <news.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du ser bort fra bluetooth, så er der en god klassisk 3210 - ved godt den
> er en gammel model, men den er bundsolid.

Bluetooth er et must, kan måske se bort fra Nokia.

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 19:59

> "Anders" <news.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Bluetooth er et must, kan måske se bort fra Nokia.
>
> Kim

Jeg vil klart se bort fra Nokia, da stortset alle deres mobiler sluger meget
strøm.

Vil kigge på evt. noget Sony Ericsson i stedet for.
Hvis du kan finde en T68i - det er også en meget gammel fætter, men den kan
holde strøm meget længe.

Til hvilket formål, skal du bruge den til ?

Fra : Kim

Dato : 29-01-09 20:09

> [...]
> kan holde strøm meget længe.
>
> Til hvilket formål, skal du bruge den til ?

Den skal bruges af min kone, som arbejder som hestemassør og derved er meget
i stalde osv. hvor hun samtidig skal tale med kunder.

Kim

Fra : Kim

Dato : 29-01-09 20:13

> [...]
> kan holde strøm meget længe.
>
> Til hvilket formål, skal du bruge den til ?

Kan desværre ikke finde den på mobilpriser.dk

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 08:29

> "Anders" <news.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan desværre ikke finde den på mobilpriser.dk
>
> Kim

Alderen er nok derfor den ikke findes på mobilpriser.dk mere.
Den har vidst også holdt 10 års jubilæum efterhånden.
Men der er jo selv. brugtmarkedet, eks. Gul & Gratis, DBA, og QXL.dk

De 2 sidste vil jeg holde mig fra, da der foregår meget svindel på dem....

Ved at der var en enkelt tilsalg på Gul & Gratis forleden, dog uden lader,
som man så skal købe ved siden af.

Ellers så er en K700 også en rimelig stabil mobil, og den har også plads til
mp3 filer, som kan bruges til bl.a. ringetoner...

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-01-09 21:37

> Hvis du kan finde en T68i - det er også en meget gammel fætter, men den
> kan holde strøm meget længe.

Ikke min. Den var ikke værre end andre, men bestemt heller ikke bedre.

Mvh Maria

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 30-01-09 02:30

"Kim" <kim.soeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal finde en ny mobiltelefon hvor følgende er vigtig:

> [...]
Hvad med en Nokia 6300. Den er ny nok til det meste. og virker rimeligt
solid.
Og den er vel næppe ret dyr længere, skulle den gå til.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 30-01-09 07:07

"Kim" <kim.soeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal finde en ny mobiltelefon hvor følgende er vigtig:

> [...]

I samme øjeblik du skriver robust, så har nokia ikke så mange
valgmuligheder. Den mest berømte arbejdsmobil de har haft er en 5140i, men
den har ikke bluetooth. Afløseren hedder 5500 sport og har bluetooth, men
det er også en ældre model. Kan stadig købes, aner ikke hvordan batteri
levetiden er.

Sony ericson har en del, bl.a. en c702. På deres hjemmeside kan man direkte
søge på arbejdstelefoner, prøv evt. det.

Ellers giver google en del hit på arbejdstelefon

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Google er din ven

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-01-09 11:06

"

> [...]
> den har ikke bluetooth. Afløseren hedder 5500 sport og har bluetooth, men
> det er også en ældre model. Kan stadig købes, aner ikke hvordan batteri

Jeg ville også anbefale en Nokia 5500, den holder strøm længer end andre
Nokiaer jeg har haft, man skal bare huske at slukke for BT'en når man holder
fri og i weekenden.

Den er robust min har været i beton gulvet nogle gange og har kun små
skrammer, desuden arbejder jeg i gartneri, hvor der er fugtigt og støvet og
det holder den fint til, på 3 eller 4 år.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-09 11:39

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:49842290$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> skrammer, desuden arbejder jeg i gartneri, hvor der er fugtigt og støvet
> og det holder den fint til, på 3 eller 4 år.

Den har flere minuser bl.a. er den temmelig besværlig at finde rundt i, og
så har den utrolig dårlige taster, som på de tidlige modeller smuldrede
(dækket på garantien).

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-02-09 14:40

> Den har flere minuser bl.a. er den temmelig besværlig at finde rundt i, og
> så har den utrolig dårlige taster, som på de tidlige modeller smuldrede
> (dækket på garantien).

Det må jo stå for din egen regning, jeg har ingen af disse problemer .

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 15:55

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:4985a639$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det må jo stå for din egen regning, jeg har ingen af disse problemer .

Havde en i 2 dage, så solgte jeg den igen, for den var total umulig at finde
rundt i.
Og det er jeg ikke den eneste der har det problem, men hver man sin smag.

Fra : Henrik

Dato : 01-02-09 19:02

> Havde en i 2 dage, så solgte jeg den igen, for den var total umulig at
> finde rundt i.
> Og det er jeg ikke den eneste der har det problem, men hver man sin smag.

Den kører nokia's Series 60 menu (symbian) og kræver lidt tilvending. Men
til gengæld er der masser af muligheder i systemet.
Jeg har også hørt flere som har klaget over holdbarhed af taster men det
problem gjaldt kun i starten da nokia har rettet problemet. Og hvis tasterne
skulle smuldre er de rigtigt nemme at skifte.
Så spring bare på en Nokia 5500 den er utrolig robust.

Mvh Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 21:22

"Henrik" <hmennefjern@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tasterne skulle smuldre er de rigtigt nemme at skifte.
> Så spring bare på en Nokia 5500 den er utrolig robust.

Er ikke til Nokia....

Fra : Max

Dato : 01-02-09 21:43

Hej Henrik

> Så spring bare på en Nokia 5500 den er utrolig robust.

Med den møgklap i bunden og det elendige tastatur ?

--
Mvh Max

Fra : Henrik

Dato : 02-02-09 17:00

Jeg svarer ud fra hvad Kim spurgte om :

[...]

Ud fra det er der kun Nokia 5500 der passer ind. Også selv om den har den
møj klap i bunden. Tastaturet syndtes jeg er en smagssag. Samsung har også
lavet et par robuste modeller, men de er uden for kategori da manden
efterlyser en nokia !

Mvh Henrik.

Fra : Hagar

Dato : 30-01-09 12:10

"Kim" <kim.soeby@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal finde en ny mobiltelefon hvor følgende er vigtig:

> [...]

Hvad med en SE W760 http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=108&id=4276
Ikke at jeg kender den, men det der skrives lyder da til at passe lige til
formålet.

Hagar

Fra : sls \(2770\)

Dato : 30-01-09 16:56