Låne telefon hos TDC under reparation?
Fra : Rado

Dato : 28-01-09 10:48

Jeg har en mobil købt hos TDC der skal repareres, er der nogen der ved
om man kan låne en i Telebutikken mens det står på?

--
Rado

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 10:55

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en mobil købt hos TDC der skal repareres, er der nogen der ved
> om man kan låne en i Telebutikken mens det står på?
>

> --
> Rado

Tror ikke du får en lånemobil imens din egen er til rep.
- Derfor er det altid en god ide, at have en billig reserve mobil liggende.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-01-09 17:56

"Anders" <news.stofanet.dk> wrote in

> Tror ikke du får en lånemobil imens din egen er til rep.
> - Derfor er det altid en god ide, at have en billig reserve mobil
> liggende.

Det er da dårlig service - 3 tilbød selv om jeg ville låne en mens min
mobil var til rep.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 18:18

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders" <news.stofanet.dk> wrote in

> Det er da dårlig service - 3 tilbød selv om jeg ville låne en mens min
> mobil var til rep.
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
> http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!

Nu er 3 og TDC ikke det samme firma...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-01-09 18:32

> Nu er 3 og TDC ikke det samme firma...

Nej det er der vist heller ikke nogen der påstår ;) Men nu er det sådan at
de opererer i samme branche - de er faktisk konkurrenter - så det er vel
fair at sammenligne dem på parametre som f.eks. service.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-01-09 19:42

28 Jan 2009 16:55:33 GMT, skrev Henrik Stidsen, på 13 linier, i
<Xns9BA1B659DB22Fhenrikstidsendk@130.225.247.90>, :

>"Anders" <news.stofanet.dk> wrote in

>Det er da dårlig service - 3 tilbød selv om jeg ville låne en mens min
>mobil var til rep.

Tdc spørger selv her i byen om man vil have en låne telefon imens.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : preben kaas

Dato : 28-01-09 23:11

On Wed, 28 Jan 2009 19:42:23 +0100, Karsten Andersen
<jyden_news@bitmanmail.dk> wrote:

>Tdc spørger selv her i byen om man vil have en låne telefon imens.

Det gør TDC i Odense også

mvh
Preben
ved mail fjernes xxxx

Fra : Jean

Dato : 29-01-09 09:53

Henrik skrev:
> Det er da dårlig service - 3 tilbød selv om jeg ville låne en mens min
> mobil var til rep.

Igen svarer Anders på noget han ikke ved.... TDC Butik låner gratis en mobil
ud, hvis man sender en til rep.

Mvh Jean.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 29-01-09 10:56

Jean skrev:

> Igen svarer Anders på noget han ikke ved.... TDC Butik låner gratis
> en mobil ud, hvis man sender en til rep.

....og igen hakker du på ham; hvad er værst?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 11:13

> ...og igen hakker du på ham; hvad er værst?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Jean er og bliver en idiot, men det kan han jo ikke gøre for.

Fra : Rado

Dato : 28-01-09 17:58

On Wed, 28 Jan 2009 10:54:34 +0100, "Anders" <news.stofanet.dk> wrote:

>- Derfor er det altid en god ide, at have en billig reserve mobil liggende.

Ja det er det måske under alle omstændigheder.

--
Rado

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 18:19

> Ja det er det måske under alle omstændigheder.
>

> --
> Rado

Eller hvis man kender en af sine gode venner, der har en liggende som de
ikke bruger, som man kan låne imens ens egen er til rep.

Fra : Jean

Dato : 28-01-09 13:20

Rado skrev:
> Jeg har en mobil købt hos TDC der skal repareres, er der nogen der ved
> om man kan låne en i Telebutikken mens det står på?

Det er praksis hos TDC Butik at man låner en mobil, når man indleverer en
til rep.
Forudsat de har udlånsmobiler hjemme. Du kan eventuelt høre ad inden du
indleverer.

Mvh Jean.

Fra : Rado

Dato : 28-01-09 17:48

On Wed, 28 Jan 2009 13:19:57 +0100, "Jean" <ask@me> wrote:

>Det er praksis hos TDC Butik at man låner en mobil, når man indleverer en
>til rep.
>Forudsat de har udlånsmobiler hjemme. Du kan eventuelt høre ad inden du
>indleverer.

OK, det prøver jeg. Tak!

--
Rado