Løøsningen på skyderier i gaderne
Fra : DADK

Dato : 30-01-09 19:51

Her kommer det der skal til, for at undgå de offentlige skyderier og den
postulerede "bandekrig" fremover :

* stop for al indvandriing
* stop for familiesammenføring

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-01-09 19:57

On Fri, 30 Jan 2009 19:50:33 +0100, DADK wrote:

> Her kommer det der skal til, for at undgå de offentlige skyderier og den
> postulerede "bandekrig" fremover :
>
> * stop for al indvandriing
> * stop for familiesammenføring

Du mangler: Udvisning af alle kriminelle udenlandske statsborgere.

Fra : /Peter

Dato : 30-01-09 20:07

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du mangler: Udvisning af alle kriminelle udenlandske statsborgere.

Udvisning af alle muahemdanere - det er dem der volder problmerne

Fra : Per Rønne

Dato : 31-01-09 06:45

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Udvisning af alle muahemdanere - det er dem der volder problmerne

Rockerne er nu ikke islamiske - og selv om der er en voldsom
overkriminalitet blandt muslimerne, så er flertallet af dem trods alt
ikke kriminelle.

Derudover har vi visse forpligtelser i forhold til det internationale
samfund, ikke mindst i forhold til EU.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-01-09 12:56

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> ikke kriminelle.
>
> Derudover har vi visse forpligtelser i forhold til det internationale

Måske skulle man råbe noget mere op om de traktatbindinger, som er kuppet
igennem af undergravende kræfter under dække af "humanitet", men som i
virkeligheden er muldvarpearbejde til skabelse af kaos og "revolution".

Mvh
Martin

Fra : P.N

Dato : 30-01-09 20:34

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du mangler: Udvisning af alle kriminelle udenlandske statsborgere.

Danmarkkk mangler arbejdskraft og kun Muslimer kan løse problemet.
Så derfor må i finde jer i mere og mere, desværre

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-09 20:43

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Danmarkkk mangler arbejdskraft

Nej, ikke længere

> og kun Muslimer kan løse problemet.

LOL! Ville det ikke kræve de gad at arbejde?

> Så derfor må i finde jer i mere og mere, desværre

Du kan tro det bliver løgn, din dhimmi ... og tiden er også ved at være
forbi hvor vi finder os i din slags.

/Kim

Fra : P.N

Dato : 30-01-09 20:56

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:wYednZp9utzNxR7UnZ2dnUVZ_qTinZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> LOL! Ville det ikke kræve de gad at arbejde?

> Du kan tro det bliver løgn, din dhimmi ... og tiden er også ved at være

Mit gæt er at rød blok vinder næste gang og at der bliver lukket op for
grænserne til vores fælles bedste.
Men uanset hvad så bliver der flere muslimer i Danmarkkk, det er helt
uundgåeligt.

Fra : @

Dato : 30-01-09 21:07

On Fri, 30 Jan 2009 20:56:02 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>Men uanset hvad så bliver der flere muslimer i Danmarkkk, det er helt
>uundgåeligt.

er verdens undergang nu noget der skal efterfølges af en smiley?

du kan jo ikke nævne noget som helst positivt ved hverken
muhamedanismen eller dens tilhængere

indtil videre har muhamedanismen kun tilført undertrykkelse
forfølgelse fordummelse og al anden dårigdom hvor end den er kommet
frem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 30-01-09 21:19

> du kan jo ikke nævne noget som helst positivt ved hverken
> muhamedanismen eller dens tilhængere

Tilhængerne, de 'nyttige idioter', er endda ofte de værste:

"A Muslim convert has been jailed for life and must serve a minimum of 18
years after launching a failed suicide bomb attack on a restaurant in
Devon":

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7859887.stm

Det er vist kun muhammedanere, der udfører dén slags sindssyge handlinger.

Måske derfor, muhammedanere er så forhadte.

John

Fra : /Peter

Dato : 30-01-09 21:27

> [...]
>
> Det er vist kun muhammedanere, der udfører dén slags sindssyge
> handlinger.
>
> Måske derfor, muhammedanere er så forhadte.

ja man burde faktisk skyde dem ned når man har muligheden for det.
- inkl. dem med telt og tøtklæde.

Fra : John

Dato : 31-01-09 01:00

> indtil videre har muhamedanismen kun tilført undertrykkelse
> forfølgelse fordummelse og al anden dårigdom hvor end den er kommet
> frem

Ja, og ofte ender det i det rene l*rt:

"Badevandet ved Dubais strande er en sand cocktail af urenset spildevand fra
fabrikker og byens kloakker, der ledes direkte ud i havet. Som en skærende
kontrast til det 7-stjernede hotel Burj al-Arab, kaldet Sejlet, kan man se
toiletpapir og menneskeafføring i vandet":

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-20130901.html?rss

John

Fra : /Peter

Dato : 30-01-09 20:51

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Danmarkkk mangler arbejdskraft og kun Muslimer kan løse problemet.
> Så derfor må i finde jer i mere og mere, desværre

ja danmark mangler kvalificeret og uddannet arbejdskraft, det kan man
næppe sige muhamdanerne er.
- familie "pizzaria", bandekriminalitet, hjemmegående fødemaskiner og
imamer er vel ikke det helt store
aktiv for danmark

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-01-09 21:26

On Fri, 30 Jan 2009 20:33:59 +0100, P.N wrote:

> Danmarkkk mangler arbejdskraft og kun Muslimer kan løse problemet.

Du bliver da dummere og dummere at høre på.

> Så derfor må i finde jer i mere og mere, desværre

At du skriver "i" i stedet for "os", viser tydeligt at du er en
landsforrædder.

Fra : P.N

Dato : 30-01-09 23:26

> At du skriver "i" i stedet for "os", viser tydeligt at du er en
> landsforrædder.

http://www.hizb-ut-tahrir.dk/new/
I Allahs navn, Ar-Rahman, Ar-Rahim

O muslimer

Er det ikke på tide, at I indser, at kun Khilafah, kan sikre jeres stolthed
og redde jer, samt at jeres regenter udgør vogtere for jeres fjender, og
ikke for jer?!

Den 27/12/2008 lancerede jødestaten sin bestialske aggression mod Gaza, hvor
den ødelagde og dræbte. og endda brændte mennesker, træer og sten ... Og den
17/1/2009 erklærede den en ensidig våbenhvile for at give offentligheden det
indtryk, at den besidder magt og styrke, således at den kan lancere og
afbryde en bestialsk aggression, når og som den ønsker!

Jødestaten har begået alt dette, mens regenterne optæller de døde og sårede
eller endda ikke engang optæller eller viser interesse herfor(!), da det
lykkedes for dem, gennem bedrag og vildledning samt gennem forræderi og
sammensværgelser at reducere Palæstina-sagen fra at være en islamisk sag til
en arabisk sag, og derefter til en palæstinensisk sag, og senere til en sag
der omhandler Gaza! De palæstinensiske organisationer har assisteret dem i
dette, ved at gøre de arabiske og islamiske topmøders resolutioner - om
opgivelsen af Palæstina og reduceringen af denne til en palæstinensisk sag -
til Palæstinas bryllupsfest! Regenterne kunne således basere deres svigt af
Palæstina på denne bryllupsfest. Derfor er ingen front blevet åbnet for at
komme Gaza til undsætning, om end det er fra staterne omkring Palæstina på
Golan, i det sydlige Libanon eller fra Kairo, Riyadh eller Amman. eller fra
de stater, som besidder raketudstyr, der kan nå jødestaten som Iran og
Pakistan. Alt dette sker for at fastholde, at bryllupsfesten holdes af dens
folk, selv hvis bryllupsfesten skulle forvandle sig til en massakre begået
af jødestaten

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-01-09 06:24

On Fri, 30 Jan 2009 23:25:39 +0100, P.N wrote:

> http://www.hizb-ut-tahrir.dk/new/
> I Allahs navn, Ar-Rahman, Ar-Rahim

<snip en masse lort>

Jeg vidste at du bare var et ynkeligt skrog, der tilbad en pædofil
karavanerøver.

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 16:58

Steen A. Thomsen wrote:

> At du skriver "i" i stedet for "os", viser tydeligt at du er en
> landsforrædder.

Så store ord vil jeg ikke bruge, men det ER en mærkværdig brug af sproget.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-01-09 18:14

On Sat, 31 Jan 2009 16:57:39 +0100, DADK wrote:

> Så store ord vil jeg ikke bruge, men det ER en mærkværdig brug af sproget.

Hans efterfølgende indlæg bekræfter min påstand.

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 18:53

Steen A. Thomsen wrote:

> Hans efterfølgende indlæg bekræfter min påstand.

Tror du ikke det er en provokation? Jems Bruun har afdækket entiteten som
"scam"

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 18:59

DADK wrote:

> Tror du ikke det er en provokation? Jems Bruun har afdækket entiteten
> som "scam"

Jeg sidder og glæder mig over, at ingen har fundet ud af mit trick.
http://www.hallandparket.dk/traegulve/Eg-Weitzer-Mosaikparket-8x22x160-mm
sådan er det.

Fra : P.N

Dato : 31-01-09 21:01

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder og glæder mig over, at ingen har fundet ud af mit trick.
> http://www.hallandparket.dk/traegulve/Eg-Weitzer-Mosaikparket-8x22x160-mm
> sådan er det.

Forsøger du at antyde noget her såsom at jeg ikke kan lægge et parketgulv??

Fra : @

Dato : 31-01-09 21:37

On Sat, 31 Jan 2009 21:01:18 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Forsøger du at antyde noget her såsom at jeg ikke kan lægge et parketgulv??

DU kan end ikke finde et gulv i tre forsøg - om du så står på det

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-01-09 20:48

On Sat, 31 Jan 2009 18:53:28 +0100, DADK wrote:

> Tror du ikke det er en provokation? Jems Bruun har afdækket entiteten som
> "scam"

Jeg tror nærmere P.N. er en af de stakler, der ikke kan finde en mening med
sit liv og derfor er villig til at tror på hvad som helst, i håbet om at
finde en mening med livet.

Fra : DADK

Dato : 31-01-09 21:30

Steen A. Thomsen wrote:

> Jeg tror nærmere P.N. er en af de stakler, der ikke kan finde en
> mening med sit liv og derfor er villig til at tror på hvad som helst,
> i håbet om at finde en mening med livet.

Det tror jeg også. Jeg tror PN prøver at relatere til mit seneste påhit,
søgemaskineoptimering. Hvem er jeg vil du sikkert hellere have som
/domæne/steen-thomsen. Og det er han sur over.

Fra : Petse

Dato : 30-01-09 23:41

Den Fri, 30 Jan 2009 20:56:02 +0100 skrev P.N:

> [...]
> grænserne til vores fælles bedste.
> Men uanset hvad så bliver der flere muslimer i Danmarkkk, det er helt

Det er da ihvert fald ikke den slags, den røde blik skal sige i en
valgkamp, for så vinder de heller ikke næste valg.

Fra : Petse

Dato : 30-01-09 23:44

Den Fri, 30 Jan 2009 22:41:26 +0000 skrev Petse:

> Det er da ihvert fald ikke den slags, den røde blik skal sige i en
> valgkamp, for så vinder de heller ikke næste valg.

Blik.... Der skulle have stået den røde blok

Fra : Michael Weber

Dato : 01-02-09 15:59

DADK wrote:
> Her kommer det der skal til, for at undgå de offentlige skyderier og den
> postulerede "bandekrig" fremover :
>
> * stop for al indvandriing
> * stop for familiesammenføring

Legalisér hash.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Egon Stich

Dato : 02-02-09 12:38

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Legalisér hash.

I mere end 40 år har velmenere af alskens slags forhindret en fornuftig
narkopolitik.
Med den latterlige "begrundelse", at "så har vi jo givet op"---

Tidens bataljer i byerne er en klar følge af disse åndsamøbers hærgen.

Men hellere føre sig frem som "humanister", uanset prisen for andre, end
indrømme egne fejltagelser.

Fortrængningerne er så store, at faktisk ingen formår at indse det
tilgrundliggende problem.

Egon

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 16:43

Egon Stich wrote:
> [...]
> narkopolitik.
> Med den latterlige "begrundelse", at "så har vi jo givet op"---

Tjaee...hvis man gjorde al narkotika lovligt, vil man med et pennestrøg
fjerne indtægtsgrundlaget for banderne.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 02-02-09 17:03

On Mon, 2 Feb 2009 16:43:05 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Tjaee...hvis man gjorde al narkotika lovligt, vil man med et pennestrøg
>fjerne indtægtsgrundlaget for banderne.

og hvis man konsekvent burede besidddere og anvendere af illegale
rusmidler inde i længere perioder ville indtægtsgrundlaget også
forsvinde

at folk begår ulovligheder med hensyn til lov om euforiserende stoffer
bør absolut ikke føre til lovliggørelse af disse stoffer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 17:17

@ wrote:

> og hvis man konsekvent burede besidddere og anvendere af illegale
> rusmidler inde i længere perioder ville indtægtsgrundlaget også
> forsvinde

Join the real world.

> at folk begår ulovligheder med hensyn til lov om euforiserende stoffer
> bør absolut ikke føre til lovliggørelse af disse stoffer

Nu har vi ligesom de sidste 30-40 år prøvet det ene uden virkning.
Nu kunne kan fint prøve det andet.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 02-02-09 17:34

On Mon, 2 Feb 2009 17:16:43 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Join the real world.

!!!!

mener du i ramme alvor at forbrydere ikke skal fængsles?

>Nu har vi ligesom de sidste 30-40 år prøvet det ene uden virkning.
>Nu kunne kan fint prøve det andet.

netop

bur forbryderne inde og narkomarkedet forsvinder

blot at lade stå til og lovligøre forbrydelser fordi forbryderne
idelig fremturer er IKKE vejen frem

det vil jo svare til at legalisere mord - blot der begås
tilstrækkeligt med mord

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 17:42

@ wrote:

> !!!!
>
> mener du i ramme alvor at forbrydere ikke skal fængsles?

Læs mit indlæg igen.

> netop
>

> bur forbryderne inde og narkomarkedet forsvinder

Det har været mantraet de sidste 30-40 år.
Det kan tørt konstateres, at det ikke virker al den stund
vi som samfind ikke har nok ressourcer til at kaste efter
symptomet der opstår på baggrund af et 30-40 år
gammelt mantra.

> blot at lade stå til og lovligøre forbrydelser fordi forbryderne
> idelig fremturer er IKKE vejen frem

Lovliggøre forbrydelser ?
Hvordan kan noget være ulovligt og lovligt på samme tid ?

> det vil jo svare til at legalisere mord - blot der begås
> tilstrækkeligt med mord

Indtil videre er du den eneste der skriver
om at legaliserer mord.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 02-02-09 18:13

On Mon, 2 Feb 2009 17:41:40 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Læs mit indlæg igen.

>Det har været mantraet de sidste 30-40 år.

nej

brugere af ulovlige rusmidler bure IKKE inde, de får allerhøjest en
lille bøde

>Lovliggøre forbrydelser ?

var det ikke legalisering af et ulovligt euforiserende stof der var
tale om

<<<
legaliser hash
<<<<

>Hvordan kan noget være ulovligt og lovligt på samme tid ?

>Indtil videre er du den eneste der skriver
>om at legaliserer mord.

ja

andre skriver om legalisering af ulovligt euroriserende stof -

og mekanikken er det samme -

blot fordi der er mange der overtræder en lov skal dette selvfølgelig
ikke bruges som argument for lovændring -

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 18:17

@ wrote:

> [...]
> lille bøde

> var det ikke legalisering af et ulovligt euforiserende stof der var

Hvis noget er legalt, er det ikke ulovligt og dermed ikke en forbrydelse.

> [...]
> <<<<

> ja
>
> andre skriver om legalisering af ulovligt euroriserende stof -

Holland kan fint bruge mekanikken på narkotika-området og
lade være med at bruge mekanikken andre steder.

> blot fordi der er mange der overtræder en lov skal dette selvfølgelig
> ikke bruges som argument for lovændring -

Kommer helt an på loven og de samfundsmæssige konsekvenser
der er som følge af lovovertrædelserne.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 02-02-09 19:25

On Mon, 2 Feb 2009 18:17:19 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Hvis

sidestep

hverken hash eller en del andre euforiserende stoffer er legale

> [...]
tale om?

>Kommer helt an på loven og de samfundsmæssige konsekvenser

det kommer an på at man ikke blot for at tækkes forbryderne skal lave
om på lovgivningen,

grunden til at alt for mange overtræder forbudet mod visse
euforisernde stoffer er at straffen er alt for mild

et halvt års fængsel for besiddelse eller brug af hash eller Extacy
samt større straf ved gentagelser ville gøre underværker

ikke som nu hvor mængder under et vist kvantum blot bliver konfiskeret

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 19:26

@ wrote:

> sidestep
>

> hverken hash eller en del andre euforiserende stoffer er legale
>

> var det ikke legalisering af et ulovligt euforiserende stof der var
> tale om?

Læs mit indlæg igen.

> nej

Jo.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 02-02-09 19:48

On Mon, 2 Feb 2009 19:26:15 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Læs mit indlæg igen.

læs heller hvad DU selv svarer på

mener du at blot mange nok overtræder en lov så skal loven fjernes?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 19:50

@ wrote:
> On Mon, 2 Feb 2009 19:26:15 +0100, "Michael Weber"
> mener du at blot mange nok overtræder en lov så skal loven fjernes?

Nej.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Egon Stich

Dato : 03-02-09 13:14

> læs heller hvad DU selv svarer på

> mener du at blot mange nok overtræder en lov så skal loven fjernes?

I denne tråd er de da vidst dum i særklasse--

Egon

Fra : @

Dato : 03-02-09 14:50

On Tue, 3 Feb 2009 13:14:08 +0100, "Egon Stich" <ukendt@mail.dk>
wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>I denne tråd er de da vidst
<klip>

Fra : Egon Stich

Dato : 04-02-09 15:37

> <klip>
>

> mener du at blot mange nok overtræder en lov så skal loven fjernes?

På ingen måde.
Når jeg harcellerer over din dumhed, er det alene fordi du, som vanligt,
begynder at bræge op om straffe og lignende, i den aktuelle forbindelse,
åndsvage udsagn..!!

Faktisk går du de stupide velmeneres ærinde her.

En indlysende sammenligning er forbudstiden i USA.
Det eneste den skabte, var øget kriminalitet.
Men til forskel fra her i landet, tabte de idiotiske velmenere deres sag, og
fornuften sejrede.

Egon

Fra : @

Dato : 04-02-09 18:41

On Wed, 4 Feb 2009 15:37:15 +0100, "Egon Stich" <ukendt@mail.dk>
wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>På ingen måde.
>Når jeg harcellerer over din dumhed, er det alene fordi du, som vanligt,
>begynder at bræge op om straffe og lignende,

hvis man fjerner pushere og købere ved at bure dem inde er der intet
narkomarked

at legalisere ulovligheder er at give op

fordi

hvad bliver den næste ulovlighed man så giver op over for?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Egon Stich

Dato : 05-02-09 17:37

> [...]
>

> at legalisere ulovligheder er at give op
>

> fordi
>
> hvad bliver den næste ulovlighed man så giver op over for?

Her gentager du præcis velmenernes mantra.
"ikke give op"---
Da hellere en syndflod.

Hvorledes kan nogen forøvrigt få det til at være opgiven, at fjerne
markedet?

Det vil sgu virke, og som bonus skaffe nogle af de eftertragtede "hænder",
når godhedsindustrien må skifte virkefelt.

Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-09 22:02

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> at folk begår ulovligheder med hensyn til lov om euforiserende stoffer
> bør absolut ikke føre til lovliggørelse af disse stoffer

Desværre vil USA ikke tikllade lovliggørelse

At kriminelle bander skyder skræmmeskud mod hinanden er ikke et stort
samfundsproblem

Fra : Michael Weber

Dato : 02-02-09 22:06

Bo Warming wrote:
> "@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> Desværre vil USA ikke tikllade lovliggørelse
>
> At kriminelle bander skyder skræmmeskud mod hinanden er ikke et stort
> samfundsproblem

Samfundsproblemet er at de ikke kan ramme (de rigtige) ?

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Egon Stich

Dato : 03-02-09 13:17

> Samfundsproblemet er at de ikke kan ramme (de rigtige) ?

Præcis.
Ligesom man bør være opmærksom på det beklagelige forhold, at
samfundsspidser jo før har forhindret at man knaldede bagmænd.
De tilhørte jo det kapitalistiske broderskab---

Jævnfør bogen "blekingegade betjenten".

Påstandene står stadig uimodsagte.
Ingen injuriesøgsmål.

Vel fordi udsagnene er dokumenterbare.

Egon

Fra : Egon Stich

Dato : 03-02-09 13:12

> Tjaee...hvis man gjorde al narkotika lovligt, vil man med et pennestrøg
> fjerne indtægtsgrundlaget for banderne.

Præcis.
Samt fjerne praktisk taget alle indbrud.
Ligesom narkomaner ville kunne føre et anstændigt liv.

MEN: Velmenerklassen vil hellere acceptere tingenes tilstand, end "give
op"---

Egon