MS Windows
briani 27239
Windows MediaCenter i Vista
Fra : Pico

Dato : 30-01-09 22:50

Jeg har lige sat datterens forretnings PC op med Windows Vista Home Premium,
jeg mener da MediaCenteret skal være i den udgave ?
Jeg "faldt" ikke over det, det betyder ikke noget, det er en forretnings PC,
men det undre mig. Nogen der ved noget ?

--
MVH
Pico

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-01-09 23:02

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg "faldt" ikke over det, det betyder ikke noget, det er en forretnings
> PC, men det undre mig. Nogen der ved noget ?

Jeg har 2 pc.er med Vista Home Premium, og den findes i begge. Start-Alle
programmer, så dukker den op lige under windows mail.
Fysisk er den placeret i c:\windows\ehome\ehshell.exe

Kurt

Fra : Pico

Dato : 30-01-09 23:38

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> Start-Alle programmer, så dukker den op lige under windows mail.
> Fysisk er den placeret i c:\windows\ehome\ehshell.exe

Tak for det, kigger næste gang jeg er hos hende.
--
MVH
Pico