MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Program til sletning af gamle filer m.v. i~
Fra : simon

Dato : 30-01-09 20:33

Hej.
Jeg efterlyser et program, der kan slette filer i XP,
der ikke bruges mere.
F.eks. kan jeg nævne Skype-filer, Open-office-filer m.fl.
Det er de filer, der lægger sig i c:\document and settings\
navn\application data.
Har prøvet med ccleaner, men den snupper dem ikke.
Er der ikke et program, der kan rense sådan noget?

mvh
simon

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-01-09 20:56

Hej!

simon wrote:
> Er der ikke et program, der kan rense sådan noget?

Prøv med "Empty Temp Folders". Bruges her til stor tilfredshed.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-01-09 22:40

Kim Voss Schrader skrev:

> Prøv med "Empty Temp Folders". Bruges her til stor tilfredshed.

Jeg kender ikke det pågældende program, men det lyder
umiddelbart som om, det sletter filer fra temp-mapper. Og
det er ikke det, Simon beder om hjælp til.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-01-09 22:56

Hej!

Kim Ludvigsen wrote:
> Jeg kender ikke det pågældende program, men det lyder umiddelbart som
> om, det sletter filer fra temp-mapper. Og det er ikke det, Simon beder
> om hjælp til.

Dette program kan sættes op til at tømme de foldere man selv
specificerer. Der er endda en timer med, så det kan ske regelmæssigt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-01-09 22:39

simon skrev:

> Jeg efterlyser et program, der kan slette filer i XP,
> der ikke bruges mere.

Er du sikker på, at de ikke bruges mere?

> F.eks. kan jeg nævne Skype-filer, Open-office-filer m.fl.
> Det er de filer, der lægger sig i c:\document and settings\
> navn\application data.

Det er typisk indstillinger i programmerne og dine data, der
gemmes der. Altså filer, der stadig bruges, eller som man
normalt ikke vil slette.

> Har prøvet med ccleaner, men den snupper dem ikke.

Nok fordi risikoen for at slette noget forkert er meget stor
- det er nærmest uundgåeligt at slette noget forkert, hvis
man bare sletter filer fra den pågældende placering med hård
hånd.

> Er der ikke et program, der kan rense sådan noget?

Du kan slette filerne manuelt, men hvorfor vil du slette dem?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk