MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 02:20

Jeg havde denne fejl på den trådløse forbindelse
efter opdatering af framework 3.5, og kørte
derfor en systemgendannelse.

Efter denne gendannelse, kunne jeg se,
mit nyligt afinstallerede grafikprogram
var tilbage på vante plads.

Jeg troede denne var HELT afinstalleret,
men det virker 100% igen...

Hvordan sikrer man sig, den er HELT
fjernet og ikke fylder op fremover ?

Kan man fjerne et flueben i noget
overvågning mener jeg at ha' set engang ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-01-09 06:13

Lad være med at restore et restore point der ligger før du fjernede
det, så kommer det ikke tilbage.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : emjeppesen

Dato : 29-01-09 07:41

Jens Peter Karlsen skrev:

>Lad være med at restore et restore point der ligger før du fjernede
>det, så kommer det ikke tilbage.

Det kan han jo ikke rigtig bruge til noget, når han lige netop lige
har afinstalleret det før sin systemgendannelse.

Hilsen emj

Fra : J

Dato : 29-01-09 08:37

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Det kan han jo ikke rigtig bruge til noget, når han lige netop lige
> har afinstalleret det før sin systemgendannelse.
>
> Hilsen emj

Så må drengen jo afinstallere på almindelig vis, hvis pladsen er et problem.