Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man se det man sigter på i LCD
Fra : Seen

Dato : 28-01-09 18:25

Hej Alle

Kan man stille et canon 450d til at vise det man sigter efter så det vises
på LCD skærmen ????

Fra : hamselv

Dato : 28-01-09 19:58

yeps, og det hedder faktisk liveview

henrik

Fra : KsK

Dato : 28-01-09 21:22

"hamselv" <nomail@mail.com> skrev i meddelelsen
> yeps, og det hedder faktisk liveview
>
> henrik
>

> "Seen" <ABC@ABC.com> skrev i en meddelelse

ja på mit d3 "nikon" kan man også se livewiew på PC skærmer nå man leger
med Camera control
så er det bare en lang ubs forlængere og så side inddørs med Kamere på
stativ ved fulgbrætte

KsK

Fra : Jan

Dato : 29-01-09 13:47

> ja på mit d3 "nikon" kan man også se livewiew på PC skærmer nå man leger
> med Camera control
> så er det bare en lang ubs forlængere og så side inddørs med Kamere på
> stativ ved fulgbrætte

har du så også et fjernstyret treben

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-01-09 18:01

Jan wrote:

> har du så også et fjernstyret treben

Hvis du kigger lidt nærmere på KAP (Kyte Areal Photography) kan du finde
nogler aldeles fine fjernstyrede platforme, så bare gå i gang

Bo //

Fra : emjeppesen

Dato : 29-01-09 18:36

KsK skrev:

> så er det bare en lang ubs forlængere og så side inddørs med Kamere på
>stativ ved fulgbrætte

Der er grænser for, hvor lange USBkabler kan være og stadig virke. Jeg
tror, at det er noget med 30 meter, så skal forlængerkabelerne
udstyres med forstærker. Du skal altså have dit fuglebur indenfor en
afstand af 30 m fra din PC, hvis du vil styre det derfra.
Der findes sikkert også en dyr løsning
Hilsen emj

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-01-09 19:25

emjeppesen wrote:

> [...]
> udstyres med forstærker. Du skal altså have dit fuglebur indenfor en
> afstand af 30 m fra din PC, hvis du vil styre det derfra.

Ja, USB rækker ikke ind i himlen. Jeg har et 5m forlængerkabel, med
memmelforstærker. Efter det har jeg yderligere 5meter almindeligt kabel.
Det er noget bix, og jeg hr for mange fejl på det. Så: det virker ikke

Jeg har så prøvet at bruge det aktive kabel, efterfulgt af 10cm
almindeligt kabel, og det virker. Jeg har osse prøvet med 5meter passivt
kabel, og det virker -for det meste.

Nej, USB er ikke gud. Lange kabler gør mig til hedning

Bo //

Fra : Pico

Dato : 28-01-09 23:39

hamselv wrote:
> yeps, og det hedder faktisk liveview

Er der det i 450d ??
--
MVH
Pico

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-01-09 00:01

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> Er der det i 450d ??

ja .. det var et af de første der fik liveview ...

/thomas

Fra : Seen

Dato : 29-01-09 19:02

Tak det var godt