Væmmelig selvrisiko på bilforsikring
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-01-09 02:19

Kom lige til at læse forsikringsbetingelserne for Toyotas
forsikringsprodukt og blev glad for det ikke er der jeg har forsikret
bilen:

4. Selvrisiko
For biler som højst har kørt 40.000 km. på skadetidspunktet gælder en
selvrisiko på 1.500 kr. pr.
forsikringsbegivenhed.
For biler som på skadetidspunktet har kørt over 40.000 km., men ikke
mere end 100.000 km., gælder en
selvrisiko på 25% af skadeudgiften, minimum 1.500 kr. pr.
forsikringsbegivenhed.
http://toyota-bilforsikring.mytoyota.dk/download/saerlige_betingelser_toyota_privat.pdf

25% af skadeudgiften - det kan godt nok hurtig blive dyrt :s

Fra : jimmi1311

Dato : 28-01-09 03:56

On 28 Jan., 10:18, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> 25% af skadeudgiften - det kan godt nok hurtig blive dyrt :s

Det er jo for Maskinskadedækning og ikke for den almindelige
forsikring at dette gælder.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-01-09 17:55

jimmi1311 <wolff13@gmail.com> wrote in news:f9042c21-293a-4f83-a770-
1d35c4fece2f@n33g2000pri.googlegroups.com:

> Det er jo for Maskinskadedækning og ikke for den almindelige
> forsikring at dette gælder.

Hov, det havde jeg da lige overset det kun var der det gjaldt - så kan det
det jo godt være de kan give et godt tilbud alligevel :)

Fra : Klaus G.

Dato : 28-01-09 18:51

> Det er jo for Maskinskadedækning og ikke for den almindelige
> forsikring at dette gælder.
Hvad vil det sige?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-01-09 10:11

Klaus G. wrote:
> Hvad vil det sige?

Det ligner en udvidet/tilkøbt garanti på mekanikken.

--
vh
Torben

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-09 11:58

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> 25% af skadeudgiften - det kan godt nok hurtig blive dyrt :s

Der er jo tale om en maskinskade forsikring, ikke en alm bilforsikring.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport