MS Windows
briani 27239
Alternative små folder-ikoner?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-01-09 15:23

Jeg har cirka 50 ikoner i "Hurtig Start"-delen af min taskbar, og 12-14
af dem er folder-ikoner; de kan godt være lidt svære at kende forskel
på, og det er begyndt at irritere mig ret meget fordi jeg ofte
utilsigtet kommer til at flytte rundt på dem.

Er der en god side hvor man kan downloade alternative ikoner, gerne lig
de almindelige folder-ikoner men med noget grafik smækket ovenpå, f.eks.
en node eller CD til min playlist eller MP3-folder, en pil til min
download-folder, et joystick til min spil-folder...?

(Altså på samme måde som ikonet for "Dokumenter" er et almidneligt
folder-ikon med et stykke papir lagt ovenpå.)

Gerne en side også med instrukser om hvordan disse ikoner anvendes.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Rado

Dato : 28-01-09 16:22

On Wed, 28 Jan 2009 15:22:57 +0100, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

> [...]
>på, og det er begyndt at irritere mig ret meget fordi jeg ofte
>utilsigtet kommer til at flytte rundt på dem.

Måske ikke lige det du spørger efter, men kig evt. på TrayIcon

http://metaproducts.com/mp/TrayIcon_Pro.htm

....med den kan man få hurtig adgang til sine programmer, man kan selv
vælge den tekst og de ikoner man vil overalt, og en masse andet. Se
video her:

http://zantra.dk/temp/ti/ti.html

--
Rado