Sex galning begik ny kriminalitet under ud~
Fra : Kim2000

Dato : 27-01-09 11:45

http://ekstrabladet.dk/112/article1116473.ece

Man kan jo spørge fx Kim Larsen, der ellers går ind for hårde straffe,
hvorfor man ikke per definition skal indføre fordobling og tredobling af
straffen som DF lægger op til i deres lovpakke? Sådan en syg stodder som
ham her skal vi ikke bruge mere krudt på, han skal bare spærres inde for at
beskytte os andre og det var så det.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-09 12:46

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> ham her skal vi ikke bruge mere krudt på, han skal bare spærres inde for at

Jeg tror ikke at du får problemer med at få Kim Larsen til at støtte et
sådant forslag; det skulle da lige være fordi det er DF der fremsætter
det.

I øvrigt står gerningsmanden til forvaring - det kan betyde indespærring
resten af livet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-09 13:35

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> fremsætter det.
>
> I øvrigt står gerningsmanden til forvaring - det kan betyde

Eller udgang efter en uge.

Fra : sjp

Dato : 27-01-09 14:04

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Eller udgang efter en uge.

Ikke når vi snakker forvaring.
http://da.wikipedia.org/wiki/Forvaring

Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-09 14:13

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Eller udgang efter en uge.

Næppe i dette tilfælde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 27-01-09 16:21

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Eller udgang efter en uge.

Ja det var jo tilfældet engang i sidste halvdel af 08 med en fra Sct
hans, så det kommer ikke bag på mig hvis det sker igen.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : JBH

Dato : 27-01-09 18:38

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Eller udgang efter en uge.

Det afhænger vist af "eksperterne" som vurderer forbryderne.

http://ekstrabladet.dk/112/article1071711.ece

4 eller 5 gange har "eksperterne" sluppet denne sex galning løs. Det kan der
så være flere grunde til ....
" I et tilfælde var han borte i to år. Her skjulte han sig hos en tidligere
tilsynsværge i Svogerslev udenfor Roskilde. Kvinden var forelsket i
sexforbryderen. "

mch
JBH

Fra : Jesper

Dato : 27-01-09 17:33

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> det.
>
> I øvrigt står gerningsmanden til forvaring - det kan betyde indespærring

....omend det gennemsnitligt betyder 9 års fængsel og tidligste
løsladelse er efter 5 år.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Petse

Dato : 27-01-09 19:00

Den Tue, 27 Jan 2009 12:46:12 +0100 skrev Per Rønne:

> Jeg tror ikke at du får problemer med at få Kim Larsen til at støtte et
> sådant forslag; det skulle da lige være fordi det er DF der fremsætter
> det.

NÃ¥ ja. Det er jo de forkerte der kommer med et forslag, som Kim Larsen er
enig i. Så derfor støtter Kim Larsen det nok ikke.