Hvad betyder H?
Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 23:12

Hej!
Har lige købt en SE W760i og er indtil videre vistnok gladere og gladere for
den.
(Jeg er mangeårig Nokia-bruger, derfor skal jeg lige vænne mig til den nye
mobil )

Én ting jeg dog ved med sikkerhed:
Den manual, som følger med mobilen er ikke mange potter p*s værd.
Hvis man, som jeg, er meget ny udi Sony Ericsson,
må man bruge prøv-og-lær-metoden.

Godt, at datteren har SE og kan den til fingerspidserne. ;0)

Men vi kan ikke finde ud af dette: Hvad betyder det H
som står ved siden af signalstyrkeviseren?

Jeg har BiBoB som udbyder, og de bruger Sonofons net
og det er fint nok, men hvad er det H for noget?

Håber, I kan hjælpe en nysgerrig sjæl.
Og kan I henvise mig til nogle sider på nettet, som evt.
kan forklare en newbie som mig om så'n en SE mobil, bedre end manualen?

På forhånd tak og godnat. :0)

Venligst
Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 27-01-09 00:06

> Jeg har BiBoB som udbyder, og de bruger Sonofons net
> og det er fint nok, men hvad er det H for noget?

H = HSDPA = Dækning med Turbo 3G = Dataoverførsel via. mobil går hurtigere
end i områder hvor den ikke viser H'et. Bruger i ikke data har det ingen
betydning.:)

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-01-09 00:52

Nu ved jeg ikke hvad der fulgte med telefonen men såfremt det var en
lille quick start guide, så har du vel kigget i manualen her?
http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/userguide/w760i?lc=en&cc=gb

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-01-09 06:43

"Esben von Buchwald" <find.mig@paa.google> skrev i en meddelelse
> Nu ved jeg ikke hvad der fulgte med telefonen men såfremt det var en
> lille quick start guide, så har du vel kigget i manualen her?

> http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/userguide/w760i?lc=en&cc=gb

Eller endnu bedre for en dansker:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/detailed/userguide/w760i?lc=da&cc=dk

-cb