Billigste SE USB kabel?
Fra : Morten P

Dato : 26-01-09 11:07

SE kablet, det nyeste af dem, hvor finder man det billigst?

Har knækket benene af tre-fire stykker nu

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 13:11

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse
> SE kablet, det nyeste af dem, hvor finder man det billigst?
>
> Har knækket benene af tre-fire stykker nu

Hvis det er et datakabel (DCU-XX), så er billigst på nettet - evt. hos
www.mytrendyphone.dk

Men sammenlign lige butikkerne inden du køber, det kunne jo være det var på
tilbud inden du køber det, selvom jeg ikke tror det.

Fra : Morten P

Dato : 26-01-09 13:57

> Hvis det er et datakabel (DCU-XX), så er billigst på nettet - evt. hos
> www.mytrendyphone.dk

39 kr
Bestilte tre for at være sikker!

Tak for tippet!

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 13:59

> 39 kr
> Bestilte tre for at være sikker!
>
> Tak for tippet!

Velbekomme, og fortsat god dag !

Fra : Max

Dato : 26-01-09 17:21

Hej Morten

> SE kablet, det nyeste af dem, hvor finder man det billigst?
>
> Har knækket benene af tre-fire stykker nu

Måske man skulle kikke efter kvalitet frem for pris ?

--
Mvh Max

Fra : Ralph Køster

Dato : 28-01-09 22:47

Eller lære at trække stikket lige af i stedet for at vride det af.

Jeg har da ikke haft problemer med det i over 1 år nu....

Men indrømmer da at Nokia er smartere på netop det område.

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 08:46

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jeg har da ikke haft problemer med det i over 1 år nu....
>
> Men indrømmer da at Nokia er smartere på netop det område.

Kablet skal vrides, for at komme ud !