DK-iranere mod præstestyret
Fra : John

Dato : 26-01-09 18:39

Iransk gruppe, People's Mujahedin of Iran, er omsider taget af EUs
terrorliste, men kan vi stole på dem?

"De utrættelige iranske oppositionspolitikere i MKO, også kendt som PMOI,
vil bruge deres energi og netværk til at lægge pres på udenrigsminister Per
Stig Møller (K).

Organisationen, der arbejder på at adskille politik og religion i Iran, er
kendt blandt journalister for dens utrættelige kamp for at komme af EU's
terrorliste, og det skete netop i dag efter syv års hårdt lobbyarbejde":

http://www.berlingske.dk/article/20090126/verden/901260410/

Nå, jamen det var da godt.

"In its first five years, the group primarily engaged in ideological work,
combining their interpretation of Islam and the experiences of Marxist
philosophy ... In May 1975 the PMOI underwent an ideological split. The
majority of PMOI leaders who had not been imprisoned voted to accept Marxism
and declare the organization Marxist-Leninist ... Leading up to the Islamic
Revolution the Marxist wing of the PMOI conducted attacks and assassinations
against both Iranian and Western targets"

Nå, jamen det var da ikke så godt.

"The organization now claims the assassinations were carried out and
conducted by a group which staged a coup inside the organization and killed
some members of the PMOI"

Nåee.. "Det var ikke os, det var de andre". Jeg synes, vi har hørt dén
undskyldning før ét eller andet sted?

"According to their publications, the Word of God and Islam are meaningless
without freedom and respect for individual volition and choice"

Wow! Man klistrer en ny etiket på, og vupti, så bli'r man stuerene. Keine
Hexerei!

http://en.wikipedia.org/wiki/MKO#History

Hvorfor kommer jeg mon til at tænke på Taqiyya?

John

Fra : John

Dato : 26-01-09 22:25

> Hvorfor kommer jeg mon til at tænke på Taqiyya?

Svar til mange: Nej, taqiyya er ikke et krydderi anvendt i eksotiske
mellemøstlige retter.

"Al-taqiyya and dissimulation are words used for a practice of Muslims
blatantly lying to non-Muslims ... a Muslim lying to a non-Muslim is that
Muslim doing a good work to earn salvation":
http://www.hauns.com/~DCQu4E5g/koran5.html

Smukt!

John :)