Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon LP-E6 Li-ION
Fra : Peter Holm

Dato : 26-01-09 21:15

Hej

Nogen der har set u-originale LP-E6 Li-ION (til Canon 5d mk2) til salg
nogetsteds?

Mvh
Peter

OBS: jeg kan ikke få indkoeb gruppen til at fungere med cybercity

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-01-09 21:32

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der har set u-originale LP-E6 Li-ION (til Canon 5d mk2) til salg
> nogetsteds?

Kan det næsten betale sig at arbejde i et uorg batteri når et nyt koster
438kr ved dustinhome (der tilmed har gratis fragt)
http://www.dustinhome.dk/pd_5010204810.aspx

Jeg mener et kamera til 10+ k og så spare 200kr på et batteri :)
Ellers ville ebay være et bud (der er ikke noget pt. men hvis man holder
lidt øje skal der nok poppe noget frem)

--
/Dennis

Fra : Peter Holm

Dato : 26-01-09 21:56

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
>
> Kan det næsten betale sig at arbejde i et uorg batteri når et nyt
> koster 438kr ved dustinhome (der tilmed har gratis fragt)

ja, havde også kigget der - men 'Ikke på lager'. Derfor var jeg interesseret
i uoriginale, som måske var nemmere at finde på lager. Men måske eksisterer
de slet ikke endnu.

Peter

Fra : rt

Dato : 26-01-09 22:08