MS Windows
briani 27239
Hvad kan slettes i Vista ??
Fra : pm

Dato : 26-01-09 11:42

Har netop geninstalleret Vista på den bærbare og kørt en doublekiller
På drev C finder den 14.365 filer, som optræder 2 gange på drevet

Er der tale om dobbeltkonfekt eller ??? De fylder 1563808 kb
pm

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-01-09 12:13

pm skrev:
> Har netop geninstalleret Vista på den bærbare og kørt en doublekiller
> På drev C finder den 14.365 filer, som optræder 2 gange på drevet
>
> Er der tale om dobbeltkonfekt eller ???

Det er ikke usædvanligt, at nogle filer ligger forskellige
steder - og skal bruges forskellige steder. Sletter du de
forkerte kopier, risikerer du at nogle programmer eller
selve Windows ikke længere virker. Mit bedste råd er at lade
dem være.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : pm

Dato : 26-01-09 15:06

Tak for svar....du har sikkert ret der -)
pm