Silence of the Lambs - 2-disc - R1 eller R~
Fra : KNL DtP

Dato : 27-07-01 19:52

Hejsa!

Den 6. august 2001 udkommer subj. på R2-DVD i en lækker 2-disc udgave. Lidt
senere (den 21. august 2001 helt nøjagtigt) udkommer R1-versionen.

Lidt info fra www.dvdoo.dk

R1: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6251 (ikke 2-disc!)
R2: http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6155

Lidt info fra www.play247.com

R1 - Widescreen:
http://www.play247.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=93963
R1 - Fullscreen:
http://www.play247.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=95090
R2: http://www.play247.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=94126

Nogen der ved hvilken forskel der er på R2 og R1
special-2-disc-jeg-skal-komme-efter-dig? Hvis det bare er det danske
undertekster som er med på R2'eren, som jeg for øvrigt ikke har noget mod at
undvære, så må det da være prisen som afgør købet - for den DVD *SKAL* jeg
bare have fat i

MVH

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 28-07-01 08:43

"KNL DtP" <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> wrote in message
> [...]
at
> undvære, så må det da være prisen som afgør købet - for den DVD *SKAL*

Tjaa, hvis du kigger på det info Play247 give dig om de to disks, er det
vist rimelig åbenlyst at R2-versionen er overlegen med hensyn til
ekstramateriale.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 28-07-01 08:45

Det ville også være rart at vide, hvad den danske R2, der kommer 4/9 har at
byde på. Er der mon nogen der ved det?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 28-07-01 11:42

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det ville også være rart at vide, hvad den danske R2, der kommer 4/9 har
at
> byde på. Er der mon nogen der ved det?

Da der ifølge http://www.play247.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=94126
er danske undertekster på,
vil jeg gætte på at der er det samme på den danske R2. Det er sikkert bare
udgivelelsesdatoen der varierer i de forskellige europæiske lande.

/Brian

Fra : psyCrow

Dato : 30-07-01 14:40

Det er jo ikke første gang, en 1-disc R1 udgivelse udkommer som 2-disc på
2 -- se bare på Braveheart.. Jeg har ikke været inde på play247 og kigge
efter, men det er garanteret bare fordi de absolut skal have de
åh-så-vigtige hebraiske undertekster med på R2... eller noget i den stil. Så
bare fordi det er 2-disc behøver det ikke betyde flere extras.

Dig it.