MS Windows
briani 27239
Vista installation
Fra : Knud Erik

Dato : 24-01-09 14:06

Hej
Jeg søger en vejledning til installation af Vista
gerne med billeder - nogen som lige har et link ?

Knud Erik

Fra : Peter Martinsen

Dato : 24-01-09 14:44

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message
> Hej
> Jeg søger en vejledning til installation af Vista
> gerne med billeder - nogen som lige har et link ?

> [...]
Prøv at søge på Google

Mvh Peter

Fra : Allan L

Dato : 24-01-09 15:25

"Peter Martinsen" <petermartinsen@thorsagerby.dk> skrev i meddelelsen

> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message

Der ligger noget her.
http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/368?a=blog&i=9

Jeg håber at det kan bruges.

Mvh.

Allan

Fra : Knud Erik

Dato : 24-01-09 15:44

"Allan L" <nonono@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Martinsen" <petermartinsen@thorsagerby.dk> skrev i meddelelsen

> Der ligger noget her.
> http://www.pcworld.dk/blogs/Vistabloggen/368?a=blog&i=9
>
> Jeg håber at det kan bruges.

Absolut - takker

Fra : Per

Dato : 25-01-09 11:51

Peter Martinsen wrote:
> "Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message

> Prøv at søge på Google

Den er intet værd som søgemaskine.

Brug www.alltheweb.com i stedet for.

*/ Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-09 15:27

Knud Erik skrev:

> Jeg søger en vejledning til installation af Vista
> gerne med billeder - nogen som lige har et link ?

Er der noget specielt, du har problemer med? Normalt skal du
blot smide installations-cd'en i drevet, starte computeren
og så følge vejledningen på skærmen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Knud Erik

Dato : 24-01-09 15:48

> Er der noget specielt, du har problemer med? Normalt skal du blot smide
> installations-cd'en i drevet, starte computeren og så følge vejledningen
> på skærmen.

Det er fordi jeg skal hjælpe en bekendt med at installere Vista
Jeg har ingen erfaring med med Vista - så det ville være rart
med en vejledning, for ikke at løbe ind i problemer.