MS Windows
briani 27239
kalender?
Fra : sigurno

Dato : 24-01-09 11:15

Findes der mon en kalender som kan bruges i Windows, hvor man kan se
helligdage og gerne for udlandet også?

Sigurno

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 24-01-09 12:35

Her er en dansk kalender: http://www.rmadsen.dk/kal/

>og gerne for udlandet også?

- findes sikkert; men jeg kender ikke nogen.
--
Venlig hilsen fra
Gert

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-09 13:12

sigurno wrote:
> Findes der mon en kalender som kan bruges i Windows, hvor man kan se
> helligdage og gerne for udlandet også?
>
> Sigurno

Mozilla Sunbird

Fra : Infinity

Dato : 24-01-09 15:59

Hvis Windows også er en browser så denne

http://www.timeanddate.com/calendar/index.html?year=2009&country=2

--
/Infinity