nyt telmore nr og underlige smsér
Fra : Soliema

Dato : 24-01-09 18:08

halløj alle sammen.
Vi har lige givet knægten en ny mobil i fødselsdaggave og derfor skulle ha
jo også ha et nr.
Det valgte vi at få ved telmore og allerede da vi tændte tlf første gang,
tikkede der en sms ind fra et eller diskotek på sjælland.
Derefter er der begyndt at komme flere og flere fra forskellige nr og vi har
prøvet at finde hjemmesider osv. for at få det fravalgt, da knægten kun er
10 år og bor i jylland, så han er ikke interesseret.

Men vi kan ikke finde nogen steder at afmelde det, så hvad skal vi så gøre ?

/Anne Mette

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-01-09 20:02

Soliema skrev:

> [...]
> prøvet at finde hjemmesider osv. for at få det fravalgt, da knægten kun er
> 10 år og bor i jylland, så han er ikke interesseret.

Det problem har min datter haft. Hver sms kostede en krone!

Vi kom selv frem til at nummeret måtte have været i brug før hvor
vedkommende så har bestilt 117 eme-tjenester hvoraf nogle (alle?)
kostede penge.

Det blev først slået fra da hun tredje gang ringede til TDC
(udbyderen) og med *meget* strore bogstaver forlangte at tale med
en overordnet og fik forklaret problemet. Derefter slukkede de
for det og refunderede de opkrævede gebyrer.

Ring til Telmore.

--
Bertel