3 Mobil TV på ikke 3 branded Nokia?
Fra : LR

Dato : 24-01-09 14:18

Hej

Kan man ikke få 3 Mobil TV til at køre på en ikke 3 branded Nokia 5800?
Rent teknisk skulle man syndes at det burde kunne lade sig gøre, men det
kræver måske det program som ligger på en 3 telefon?

mvh Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-01-09 15:52

"LR" <lr_nospam@nospam.larsr.dk> wrote in

> Kan man ikke få 3 Mobil TV til at køre på en ikke 3 branded Nokia 5800?
> Rent teknisk skulle man syndes at det burde kunne lade sig gøre, men det
> kræver måske det program som ligger på en 3 telefon?

Hvis de understøtter telefonen så henter du det bare fra Planet3.

Fra : LR

Dato : 24-01-09 16:12

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> wrote in message

> Hvis de understøtter telefonen så henter du det bare fra Planet3.

Hej Henrik

Den er ikke i deres program.

Har du evt. et link til hvor jeg henter programmet?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-01-09 17:18

> Hej Henrik

> Den er ikke i deres program.

Hvis ikke 3 selv mener at din mobil kan bruge deres webtv klient så kan du
ikke hente den.

> Har du evt. et link til hvor jeg henter programmet?

http://mobil.3.dk/ fra din mobiltelefon, finde MobilTV og se om den vil
lade dig installere.

Det siges at man kan hente programmet med en understøttet telefon,
installere på et hukommelseskort og så flytte kortet til en ikke-
understøttet telefon. Det er ikke garanteret at det virker.