Hvor køber man hjortetaksolie?
Fra : Tulle

Dato : 27-07-01 19:24

Hej NG
Dette er et vidunder middel mod fluer, bremser... ja alt med vinger.
For nogle år siden brugte jeg det til min hest med fuld tilfredshed.
Ved i hvor man kan købe det i dag?
Det fås på spray og er lige til at sprøjte på, 10 striber rundt omkring på hesten og den er fri for fluer.
Mvh. Marianne

Fra : Anet

Dato : 27-07-01 19:14

hej Marianne

På apoteket. Det hedder også bentjære.

hilsen

Anet

Fra : Pia & Michael Robdru~

Dato : 27-07-01 19:30

Matas har det ildelugtende fludium..
Det hørmer værre end 100 gamle, våde cigarskod..
FØJ *G*

mvh PiaR

Fra : Tanja Bromley

Dato : 28-07-01 08:11

Hos dyrlægen kan fåes en spray med hjortetaksolie (500 ml). Den koster ca.
65,- kr. og er EFFEKTIV!

Mvh. Tanja

Fra : tnf

Dato : 28-07-01 12:52

Er nu ret sikker på det er billigere hos matas :)

tnf

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 09-08-01 19:00

Hej :)
Du kan lave oljen selv. Bare kog en pose/lille boks med 2 - 3 dl vand......
Og vips så har du et middel som skulle virke helt fortræffelig.... Og så er
det da meget mere billig end at skulle købe det i dyre domme :)
Hilsen Ditte