Nokia N82 langsom
Fra : Søren

Dato : 23-01-09 19:54

Min N82 fungere fint samtale og sms. Men hvis jeg f.eks skal se nogle
billeder der ligger på memorykortet gå det utroligt langsomt. Det tager
30-40 sekunder inden billedetme kommet frem. Jrg har kun 5 billeder på
mit 2 gb kort. Hvis jeg tager kortet ud og sættet det til min pc kan jeg
godt kopiere dem meget hurtigt.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre.

Søren.

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 23-01-09 20:58

"Søren" skrev i en meddelelse
> [...]
> 30-40 sekunder inden billedetme kommet frem. Jrg har kun 5 billeder på
> mit 2 gb kort. Hvis jeg tager kortet ud og sættet det til min pc kan jeg

Jeg havde noget af det samme med min N95. I første omgang havde jeg overset
at programmerne kører videre i baggrunden, hvis man ikke afslutter dem.
Oversigt er kørende programmer ses ved at holde menu tasten nede et par
sekunder.

Dernæst hjalp en software opdatering meget på både hastighed og batteritid.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 24-01-09 22:31

"Søren" <srl_fjerndette@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 30-40 sekunder inden billedetme kommet frem. Jrg har kun 5 billeder på
> mit 2 gb kort. Hvis jeg tager kortet ud og sættet det til min pc kan jeg

På min nokia 6280 var problemet hukommelseskortet. Jeg købte et nyt og
problemet forsvandt.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-01-09 00:54

Hvis du har rigtig mange af en bestemt type data, f.eks. SMS er det også
kritisk - selv om du kun har 5 billeder...

Check også om dens interne memory er ved at være fyldt, det kan give
problemer