Samsung X820, adgangskode???
Fra : Telemand

Dato : 23-01-09 13:15

Jeg har en lidt ældre sag, Samsung X820, som har ligget ubrugt et stykke
tid.
Nu tænder jeg den, sætter sim-kort i, taster pinkode og den skriver bare
"forkert adgangskode". Jeg har prøvet med flere forskellige simkort, men det
samme resultat.
Kan den være låst, uden at spørge efter udbyder?
Det plejer da at være simkortet der lukkes,
men de åbner fint i 2 andre telefoner, både Bibob og TDC.
Telemand/Birger

Fra : Anders

Dato : 23-01-09 15:00

"Telemand" <skipper@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det plejer da at være simkortet der lukkes,
> men de åbner fint i 2 andre telefoner, både Bibob og TDC.

Ja, den kan være sim- el. operatør låst !.
- Er den mere end 6 md. gl. så kan du få koden udleveret fra den oprindelige
operatør.
Har du ikke nogle papirer på den, så må du gribe til lommerne, hvis du vil
have den låst op.