overflytte backup
Fra : S.B.

Dato : 22-01-09 19:37

Hej

Har skiftet min k800i ud med en c702
Men kan det passe at jeg ikke ved hjælp af PC Suite kan tage backup af den
ene og lægge dem over på den anden?
Når jeg slutter c702 til kan den ikke finde den backup fra K800i af

Nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Søren

Fra : Jakob Griffel

Dato : 22-01-09 21:03

> Nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Jeg er næsten sikker på at det kan lade sig gøre med MyPhoneExplorer.
Tag en backup af den gamle, slut den nye til og gendan. Det har virket med
de modeller jeg har skiftet ud.

--
Hilsen Jakob

Fra : Claus Frigaard

Dato : 23-01-09 23:15

Hej..

Hvis det drejer sig om at du vil flytte din kontakter fra den ene mobil til
den anden, så kan du tage en backup af
kontakterne på dit Memory Stick fra K800i, og efterfølgende sætte det i C702
for at gendanne kontakterne..

Mvh. Claus

Fra : S.B.

Dato : 27-01-09 17:35

"Claus Frigaard" <cam@aub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til den anden, så kan du tage en backup af
> kontakterne på dit Memory Stick fra K800i, og efterfølgende sætte det i

Var nu både kontakter, sms, aftaler, noter osv
Men virkede fint med programmet Jakob anbefalede, så tak for det

Søren