Hold på hat, hoved og briller
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 13:18

De nye østeuropæiske EU-lande er ved at bryde sammen. Vi HAR allerede som
bekendt masser af kriminelle fra disse lande, - men vi vil formodentlig se
en flodbølge i de næste år.

Der har som bekendt været kæmpeoptøjer i flere af landene, og de har
kæmpestor og voksende arbejdsløshed.

Letlands BNP vil falde med 6,9 pct i år, - og arbejdsløsheden fordobles.

Estland minusvækst på 4,7 pct i år.

Lithauen er lønningerne i den offentlige sektor beskåret med 15%.

Helt galt i Bulgarien naturligvis.

Markant nedgang i alle landene i central og østeuropa.

I Letland advarede nogle regeringen, og blev kaldt "dommedagsprofeter"
"I november sagde både statsministeren og centralbankdirektøren, at krisen
var noget der foregik oppe i folks hoveder, og at man skulle lade være med
at tænke så negativt"

ER det ikke bare typisk for teori- og ønsketænkere.

Slovakiet kom med i euroen ved årsskiftet, - og som chefanalytiker Lars
Christiensen siger:

"Overgangen til euroen har allerede betydet at valutaen er styrket med 30
procent over for nabolande som Tjekkiet og Polen og konkurrenceevnen er
tilsvarende svækket. Og det sker i en stituation hvor bilindustrien, der
giver Slovakiet to tredjedele af sine eksportindtægter er i en stor og
global krise . . . "

A propos:

På Deadline så man jo iøvrigt en "neutral" euro-forkæmper, som nævnte at
"pundet i England er kommet i 'kæmpevanskeligheder' (han brugte et andet
ord, kan ikke lige komme på det, men meningen var den samme)"

Han nævnte naturligvis IKKE, at man ØNSKER at pundet devalueres i UK, - har
disse euro-fortalere ingen anstændighed overhovedet?

----

Men tilbage til emnet, -der vil være hundredetusinder af nye ludfattige i de
øst og central-europæiske lande, og nogen af dem vil rejse til DK, - som de
jo kan som EU-borgere - og tjene nogle lette penge gennem hjemmerøverier og
tricktyverier,- så hold øjnene åbne i månederne der kommer.

Fra : P.N

Dato : 23-01-09 13:32

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> en flodbølge i de næste år.
>
> Markant nedgang i alle landene i central og østeuropa.

Alle tiders det betyder endnu billigere håndværkere, jeg kan sgu ikke tage
mig sammen og gøre det Selv, er der mon en skjult muslim i mig siden jeg
ikke kan tage mig sammen og tænk på alle de billige varer man vil ku købe,
så alt er ikke af helvede til Knud.

Fra : @

Dato : 23-01-09 14:44

On Fri, 23 Jan 2009 13:31:59 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>ikke kan tage mig sammen og tænk på alle de billige varer man vil ku købe,

nu er der jo nogen som er i stand til at tænke mere end 4 sekunder
frem

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 13:52

Knud Larsen wrote:
> De nye østeuropæiske EU-lande er ved at bryde sammen. Vi HAR allerede som
> bekendt masser af kriminelle fra disse lande, - men vi vil formodentlig se
> en flodbølge i de næste år.

Mon ikke de i Østeuropa selv vil opleve en Tsunami af kriminelle arbejdsløse
danskere på plyndringstogt i bedste viking-style ?!

"GN Resound fyrer omkring 200 medarbejdere globalt."
Altså 200 potentielt kriminelle.

"LM Glasfiber fyrer op mod 450 medarbejdere i Danmark."
Altså 400 potentielt kriminelle.

"Mærsk fyrer op til 100 fra deres hovedkontor som følge af omorganisering."
Altså 100 potentielt kriminelle.

"B&O fyrer 220 medarbejdere i både ind- og udland."
Altså 220 potentielt kriminelle.

o.s.v.os.v.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/01/21/083006.htm

Hold på hat og briller Østeuropa.....de kriminelle er på vej.

(Ironi kan forekomme.)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 14:32

Michael Weber wrote:

> Mon ikke de i Østeuropa selv vil opleve en Tsunami af kriminelle
> arbejdsløse danskere på plyndringstogt i bedste viking-style ?!

Her har vi jo noget vi kalder "dagpenge", som er fire gange højere end
lønnen i Østlande.

Skulle man få noget ud af at plyndre dér, så skulle det være fra de rigeste
i landene, - hér kan tilrejsende tyve jo nøjes med at plyndre den
almindelige borger, - evt en folkepensionist, dét får man vist ikke meget ud
af i Bulgarien eller i Rumænien.

Men ellers var ideen da udmærket

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 14:37

Knud Larsen wrote:

> Her har vi jo noget vi kalder "dagpenge", som er fire gange højere end
> lønnen i Østlande.

Inden du begynder at kigge på dagpenge-satserne i DK vs. Østeuropa
skal du lige tage et realitetstjek m.h.t. til din fejlslagne logik:
Østeuropæere, der mister sit arbejde bliver kriminelle.

Idiot.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-01-09 15:20

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen

> Idiot.

Hov Webse - ikke stjæle geniale indlæg fra Kimse ;-/

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 15:21

Martin Larsen wrote:

> Hov Webse - ikke stjæle geniale indlæg fra Kimse ;-/

Lige for lige, når venskab skal holdes.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 16:05

Michael Weber wrote:

> [...]
> skal du lige tage et realitetstjek m.h.t. til din fejlslagne logik:
> Østeuropæere, der mister sit arbejde bliver kriminelle.

Nej, hvor er du dog venlig, - er det noget du har lært hjemmefra?

Nu gik jeg og troede at alle velmenere bruger den med "Det er ikke kultur,
det er socioøkonomiske forhold som gør indvandrere mere kriminelle end
typedanskere, og fx er der mange flere arbejdsløse blandt dem"

Og NU gælder DET pludselig ikke, når det drejer sig om folk fra Østeuropa, -
jamen det glæder mig da meget at se forbindelsen mellem de to ting
afbrudt, - jeg vil bruge dig som "argument" mod andre velmenere

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 16:18

Knud Larsen wrote:

> [...]
> jamen det glæder mig da meget at se forbindelsen mellem de to ting
> afbrudt, - jeg vil bruge dig som "argument" mod andre velmenere

Er der er stigning af kriminelle fra Tyskland ?

Idiot.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 18:04

Michael Weber wrote:

> Er der er stigning af kriminelle fra Tyskland ?
>
> Idiot.

Har vi kriminelle bander fra Tyskland allerede nu, - har tyskerne sociale
ydelser?

Selv idiot.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 18:10

Knud Larsen wrote:

> Har vi kriminelle bander fra Tyskland allerede nu, -

Patetisk retræte med halen mellem benene.

>har tyskerne sociale
> ydelser?

Ikke for alle, på samme måde som ikke alle i DK kan
modtage dagpenge.

> Selv idiot.

Din mening tæller ingen steder og har ingen værdi.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 18:42

Michael Weber wrote:

> Patetisk retræte med halen mellem benene.

> Ikke for alle, på samme måde som ikke alle i DK kan
> modtage dagpenge.

MEN så har vi andre ydelser, har du hørt om kontanthjælp eller
sygedagpenge, - prøv du at fortælle det til fx roma-familier som får 200 kr
om måneden til hele familien.

> Din mening tæller ingen steder og har ingen værdi.

iiiiih, hvor ER du imposant. Har du måske endog udsendt en bandbulle? Eller
er du måske medlem af Jehovas sidste Vidner eller af Det Muslimske
Broderskab med tilhørende kasket, - og ret til at bære samme?

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 19:07

Knud Larsen wrote:

> MEN

Ikke noget men.

> iiiiih, hvor ER du imposant.

En simpel sætning kan du heller ikke forstå.

Idiot.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 23-01-09 19:36

On , "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Idiot.

ja det er du

it takes one to know one

godt med lidt selverkendelse

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-01-09 20:44

On Fri, 23 Jan 2009 19:07:28 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>En simpel sætning kan du heller ikke forstå.

Du behøver ikke at ydmyge dig længere med dine ubehjælpsomme one-liners.
Knud har sat dig godt og grundigt til vægs... Lev med det - eller forhold dig
til de fakta, som du er blevet præsenteret for.
--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 20:46

Michael Weber wrote:

> Ikke noget men.

Sov sødt, HVIS du mod forventning nogen sinde skulle komme med *argumenter*
så skal jeg såmænd nok læse dem, MEN that'll be the day.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 20:48

Knud Larsen wrote:

> Sov sødt, HVIS du mod forventning nogen sinde skulle komme med
> *argumenter*
> så skal jeg såmænd nok læse dem, MEN that'll be the day.

Du kunne jo starte med at argumenterer for at østeuropæere bliver
kriminelle,
når de bliver arbejdsløse.

Idiot.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 21:18

Michael Weber wrote:

> Du kunne jo starte med at argumenterer for at østeuropæere bliver
> kriminelle,
> når de bliver arbejdsløse.
>

> Idiot.

Du behøver ikke præsentere dig HVER gang!

Hint: læs noget sociologi, eller evt krimonologi, men selv ordene gør dig
vel svimmel?

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 21:21

Knud Larsen wrote:

> Du behøver ikke præsentere dig HVER gang!
>
> Hint: læs noget sociologi, eller evt krimonologi, men selv ordene gør dig
> vel svimmel?

Du kunne ikke argumenterer for at østeuropæere bliver kriminelle, når
de bliver arbejdsløse.

Idiot.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : @

Dato : 23-01-09 21:36

On Fri, 23 Jan 2009 21:21:25 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Du kunne ikke argumenterer for at østeuropæere bliver kriminelle, når
>de bliver arbejdsløse.

du kan jo forklare hvad de ellers skal leve af

short for Michael Weber:
>Idiot.

så sparer man jo også 8 tastetryk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 21:49

Michael Weber wrote:

> Du kunne ikke argumenterer for at østeuropæere bliver kriminelle, når
> de bliver arbejdsløse.

Søde ven, ikke for din skyld, MEN man oprerer inden for kriminalstatisk med
om folk er arbejdsløse eller ikke.

Selv den mest mådelige forstand vil vel kunne forstå at det at have hele
dagen til rådighed OG at være ludfattig, betyder at mange bliver kriminelle.

Hvis du er grebet af et eller andet "kun Jesus bestemmer hvem som skal ... "
så kan jeg ikke gøre mere for dig.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 21:51

Knud Larsen wrote:

> [...]
> kriminelle.
>
> Hvis du er grebet af et eller andet "kun Jesus bestemmer hvem som skal ...

Du havde stadig ingen argumenter for at østeuropæere bliver kriminelle,
når de bliver arbejdsløse.

Idiot.

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 22:26

Michael Weber wrote:

> Du havde stadig ingen argumenter for at østeuropæere bliver
> kriminelle, når de bliver arbejdsløse.

Søde ven, ALLE studier viser at "man" bliver mere kriminelle hvis man ikke
kan forsørge sin familie, - hvad ellers

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-09 22:27

Fra : @

Dato : 23-01-09 23:53

On Fri, 23 Jan 2009 22:27:23 +0100, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Du havde stadig ingen argumenter for at østeuropæere bliver kriminelle,
>når de bliver arbejdsløse.

dem er han lige kommet med

>Idiot.

du behøver ikke præsentere dig selv mere end en gang

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : TL

Dato : 23-01-09 18:49

On Jan 24, 6:27 am, "Michael Weber" <mich...@michaelweber.invalid>
wrote:
> Du havde stadig ingen argumenter for at østeuropæere bliver kriminelle,
> når de bliver arbejdsløse.

Et godt råd: Stop nu.
Det her er mere og mere pinligt og ydmygende for dig.

> Idiot.

Kan du ikke flytte din underskrift under .sig markøren?

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-01-09 00:14

Knud Larsen skrev den 23-01-2009 13:17:

> [...]
> jo kan som EU-borgere - og tjene nogle lette penge gennem hjemmerøverier og
> tricktyverier,- så hold øjnene åbne i månederne der kommer.

Akkk, eller også får de sig et job, hvor de så overholder Ligningslovens
§9a og får ca. 150.000 kroner i kost&logi-fradrag....alt sammen betalt
af almindelige skatteydere.

Tro pokker, at østeuropæerne undrer sig over at danskere skal have så
meget i løn..... og arbejdsgiverne glæder sig over den indirekte
statsstøtte via skattelovgivningen.

Ovenstående er naturligvis min helt private mening.
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk