Hvordan vil i formidle et nyt hjem til kat~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 23-01-09 11:15

Hej alle!
Hvordan vil I formidle en kat videre på bedste vis? Jeg har taget en kat
hjem for at den ikke skulle havne på en pension eller aflivet, den er meget
sød og nem. Katten mistede sit hjem da ejermanden (som er dybt
alkoholiker) er havnet på hopitalet på ubestemt tid.
Vi har i forvejen rigtig mange katte og hunde, så ikke mere plads her.

Kan I hjælpe? Katten er frustreret over ikke at kunne komme ud som den er
vant til.
Jeg prøvede med en lille annonce her:
http://www.dyrenettet.dk/Annoncer/annonce.asp?annr=38472&art=3

Venligst fra Thomas

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 23-01-09 12:00

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har i forvejen rigtig mange katte og hunde, så ikke mere plads her.
>
> Kan I hjælpe? Katten er frustreret over ikke at kunne komme ud som den er

hej Thomas
hvor godt, at du tog dig af katten.
Hvis den er neutraliseret, kan du sætte den til salg på www.vildkat.dk

venlig hilsen, Anelise

Fra : Therese

Dato : 23-01-09 13:17

> hej Thomas
> hvor godt, at du tog dig af katten.
> Hvis den er neutraliseret, kan du sætte den til salg på www.vildkat.dk
>
> venlig hilsen, Anelise

Nej hvor er den bare sød :)
Er det en han eller en hun?

Jeg vil rigtig gerne have den men har pt. ikke plads nok til en mere.

Med venlig hilsen
Therese
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 23-01-09 14:29

Hej Thomas!

Hvor er det godt, du tager dig af katten, så den ikke skal gå for lud og
koldt vand.
Den ser rigtig sød og dejlig ud.
Folk vil nok gerne vide, om det er en hun eller en han, og om den er
neutraliseret (kastreret/steriliseret).
Du kunne prøve at oprette dig på nogle kattefora og forsøge at finde et hjem
på den måde.
Her er nogle muligheder:
http://www.katte-forum.dk/

http://www.skforum.dk/index.php

http://www.kattegale.dk/forum/index.php

http://www.mit-katteforum.dk/index.php

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 28-01-09 11:52

> Her er nogle muligheder:
> http://www.katte-forum.dk/
>
> http://www.skforum.dk/index.php
>
> http://www.kattegale.dk/forum/index.php
>
> http://www.mit-katteforum.dk/index.php

Mange tak for alle svar! Jeg får katten til dyrlæge og gennemtjekket, jeg er
meget i tvivl om køn.

/ Thomas