MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Printerproblemer - Vista 64/XP32
Fra : Preben Boch

Dato : 23-01-09 08:52

Hej
Jeg har hidtil haft et netværk bestående af 1 stationær PC og 2 bærbare. På
alle tre maskiner var installeret Windows XP. En printer (HP Business Inkjet
2800) var tilsluttet den stationære, og alt fungerede fint - jeg kunne
printe fra alle tre maskiner.
Men så kom balladen: Jeg har købt en ny bærbar (HP Pavillon), som kører med
Vista Home Premium 64bit. De to andre maskiner er uændret og kører stadig
med XP.
Problemet er, at jeg nu ikke kan udskrive fra Vista-maskinen. Den kan godt
finde printeren på netværket men fortæller, at der ikke er installeret den
rigtige driver. Jeg har så forsøgt på Windows Update at hente og installere
de andre drivere til printeren. De virker så ikke sammen med min stationære
XP-maskine.
Hewlett-Packard har for en lille uge modtaget en mail fra mig, hvor jeg
beder om hjælp til at løse problemet. De ville svare indenfor 1 arbejdsdag.
Det må være en mærkelig "arbejdsplads", for de har ikke svaret endnu
Er der nogen, der kan hjælpe mig med at løse problemet?
Altså: Hvordan printer jeg ud fra en 64bit Vista på en printer tilslutte en
XP i netværk?
Venlig hilsen
Preben Boch