MS Windows
briani 27239
Sikkerkopi i Vista 64 bit
Fra : Ernst Hove

Dato : 22-01-09 14:18

Hej

Jeg har længe sikkehedskopieret alle hardiske, uden problemer.
Jeg kan også genskabe filer.

Men hvis vista geninstalleres efterformatering af c:drev (udskiftning af c:
drev), Så kan vista ikke se backupfilerne. Melding ikke noget
gendannelsespunkt, jeg har brugt samme vista cd.

Hvis dette er normalt er sikkerhedskopierng ubrugelig hvis systemdisk bliver
udskiftet

Hilsen
Ernst

Fra : J

Dato : 22-01-09 15:26

"Ernst Hove" <ehove@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gendannelsespunkt, jeg har brugt samme vista cd.
>

> Hvis dette er normalt er sikkerhedskopierng ubrugelig hvis systemdisk

Gendannelsespunkter og sikkerhedskopiering har intet med hinanden at gøre.

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 22-01-09 16:27

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "Ernst Hove" <ehove@comxnet.dk> skrev i en meddelelse

> Gendannelsespunkter og sikkerhedskopiering har intet med hinanden at gøre.

det er ikke helt rigtigt vist gemmer filer til backup i gendannese.
mvh.
poul

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-01-09 19:31

"poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i meddelelsen

> det er ikke helt rigtigt vist gemmer filer til backup i gendannese.
> mvh.
> poul

Hvorfor tror du det? Når man sikkerhedskopier, så lægges filerne lige der,
hvor man ønsker det, og det vil ikke involvere gendannelsesfilerne, idet man
ikke kan komme ind i dem på denne måde. Ved sikkerhedskopiering lægges det
hvor man vil på en hd eller de brændes på cd eller dvd.er.

Kurt

Fra : Ernst Hove

Dato : 22-01-09 21:48

Hej
Sikkehedskopiering kan placeres hvorsom hel, men en hel recovery kræver
stadiet gendannelsespunk. Det er ikke noget problem såænge man kan starte på
systemdisken

Hilsen
Ernst

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 23-01-09 10:04

"Ernst Hove" <ehove@comxnet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Sikkehedskopiering kan placeres hvorsom hel, men en hel recovery kræver
> stadiet gendannelsespunk. Det er ikke noget problem såænge man kan starte

hej
prøv at starte diskoprydning,flere indstillinger,læs under systemgendannelse
og øjebliksbilleder.
mvh
poul