virus i 6230i?
Fra : Me&my

Dato : 21-01-09 19:56

Hej

Min 6230i opføre sig pludselig underligt, taster man f.eks. # kommer der et
3 tal på skærmen læser man en sms og trykker på tasten tilbage, ringer den
til et nummer fra telefonbogen, osv osv...Har den fået virus, og hvordan
slipper man lige af med det? Kan ikke bruge den lige nu da jeg ikke kan
indtaste pinkode, da den jo gør hvad jeg vil... ;o(

Vh.
Me&My

Fra : Per

Dato : 22-01-09 18:48

Me&my wrote:
> [...]
> tilbage, ringer den til et nummer fra telefonbogen, osv osv...Har den
> fået virus, og hvordan slipper man lige af med det?

Den type software der i en 6230i kan ikke befænges med virus.

Så det må være noget andet der er galt.

Skil den ad og rens tastaturet og de underliggende knapper mv.

* Per

Fra : Anders

Dato : 22-01-09 19:10

> Den type software der i en 6230i kan ikke befænges med virus.
>
> Så det må være noget andet der er galt.
>
> Skil den ad og rens tastaturet og de underliggende knapper mv.
>
> * Per

Ja, eller check om der kunne være kommet en nyere sw. vers. til den...

Fra : Ralph Køster

Dato : 22-01-09 19:26

Lyder som om der er kommet vand i den. Så plejer de at opføre sig meget
mærkeligt, eller dø helt.

Ralph.

Fra : Me&my

Dato : 22-01-09 22:36

Hej

Okay jeg vil prøve at rense den...
for vand er der ikke kommet i...

Tak for svar

Me&My

Fra : Ralph Køster

Dato : 23-01-09 08:14

Yderst tåbelig bemærkning, når man bare prøver at hjælpe.

Ralph.

Fra : Me&my

Dato : 24-01-09 10:55

Øhh...Hva'? Yderst tåbelig bemærkning???Det var da noget underligt noget at
skrive??? Jeg siger at den ikke har været i vand, så jeg vil prøve at rense
den...Hvad er der lige tåbeligt med det? Og jeg skrev også tak for hjælpen,
men okay, det var måske også tåbeligt, sorry...

Fra : Jan Riber

Dato : 24-01-09 17:15

"Me&my" <dk.34@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vand, så jeg vil prøve at rense den...Hvad er der lige tåbeligt
> med det? Og jeg skrev også tak for hjælpen, men okay, det var

Tjaaa... Lunterne bliver lidt korte ind imellem
Jeg synes bestemt ikke du kunne have svaret på en pænere måde.

Vh Jan