Opdateret udgave af HTC Diamond
Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 21-01-09 05:41

http://www.geek.com/articles/mobile/first-look-htc-touch-diamond-gets-a-new-rom-2008081/

Er der nogen der ved hvordan man ser forskel på ny og gammel hvis man
vil købe brugt ??

MVH Leo

Fra : co@ch [4130]

Dato : 21-01-09 15:07

<leo.5500@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Der er ingen fysisk forskel

Du skal ind i
Start>Indstillinger>System>Oplysninger om enheden
Se efter ROM version: 1.93.403.2 DAN

dvs. at du skal besigtige enheden for at være sikker på at det er nyeste
model...
eller få sælger til at tjekke det for dig.

Bri@n

Fra : Janner

Dato : 21-01-09 15:10

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> model...
> eller få sælger til at tjekke det for dig.

Ja ellers er det da bare at opdatere ROM'en, men hvis ikke telefonen lider
af de beskrevne syndromer (min gør ikke med en gammel ROM) så er der absolut
INGEN grund til opgradere !

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 21-01-09 23:46

On 21 Jan., 15:09, "Janner" <notvalid@notvalid> wrote:

> [...]
> af de beskrevne syndromer (min gør ikke med en gammel ROM) så er der absolut
> INGEN grund til opgradere !- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg takker