Ahmadinejad Israels støtter vil føle vred~
Fra : P.N

Dato : 21-01-09 17:31

http://www.president.ir/eng/ahmadinejad/cronicnews/1384/08/4/index-e.htm#b3

Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah

Kommentar: Jeg ikke anbefale mine venner her i gruppen at blive ved med
støtte terrorstaten Israel.

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 21-01-09 18:16

"P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message
> http://www.president.ir/eng/ahmadinejad/cronicnews/1384/08/4/index-e.htm#b3
>
> Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah

Tjoh, men der er vel snart ikke flere muslimer tilbage;

http://ekstrabladet.dk/112/article1113760.ece

Fra : John

Dato : 22-01-09 01:51

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse

> Tjoh, men der er vel snart ikke flere muslimer tilbage;
> http://ekstrabladet.dk/112/article1113760.ece

De, der kan, spæner alt hvad de kan mod vest, hvor de så kan fordrive tiden
med at voldtage vore piger, kyle sten efter politi, brandvæsen og lægevagt,
stikke med knive, brænde biler af, overfalde gamle mennesker, snyde
skattefar, samt andre spændende og underholdende julelege.

Nogle af dem har dog set lyset:

"In every hour, 667 Muslims convert to Christianity. Everyday, 16,000
Muslims convert to Christianity. Ever year, 6 million Muslims convert to
Christianity."
http://www.faithfreedom.org/oped/sina31103.htm

Skilt ved grænsen i Muhammedanien: Sidste mand slukker lyset.

John :)

Fra : @

Dato : 22-01-09 03:01

On Thu, 22 Jan 2009 01:50:55 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>Christianity."
>http://www.faithfreedom.org/oped/sina31103.htm
>
>Skilt ved grænsen i Muhammedanien: Sidste mand slukker lyset.

hvis ikke en eller anden har ødelagt eller stjålet det

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 22-01-09 03:16

> hvis ikke en eller anden har ødelagt eller stjålet det

(Støn!) :))

Fra : Erik Larsen

Dato : 22-01-09 11:25

> [...]
> Christianity."
> http://www.faithfreedom.org/oped/sina31103.htm
>
> Skilt ved grænsen i Muhammedanien: Sidste mand slukker lyset.

Det er jo ganske forfærdelig læsning, det må være svindel.

Fra : hanzen

Dato : 21-01-09 18:59

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah
>
> Kommentar: Jeg ikke anbefale mine venner her i gruppen at blive ved med

Rend og hop din dhimmi.
--
hilzen
hanzen

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 21-01-09 19:26

On Wed, 21 Jan 2009 17:30:36 +0100, P.N wrote:

> [...]
>
> Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah
>
> Kommentar: Jeg ikke anbefale mine venner her i gruppen at blive ved med

Tager du virkelig den dværg (både i højden og mentalt) alvorligt. ?

Israel har min fulde støtte til at smadre terroristerne fra Hamas. !!!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-01-09 19:36

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Tager du virkelig den dværg (både i højden og mentalt) alvorligt. ?
>
> Israel har min fulde støtte til at smadre terroristerne fra Hamas. !!!

Staten Israel har min fulde støtte til at udslette Hamas og Gaza fra jordens
overflade.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 21-01-09 11:32

On 21 Jan., 17:30, "P.N" <p...@tdc.dk> wrote:
> [...]
>
> Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah
>
> Kommentar: Jeg ikke anbefale mine venner her i gruppen at blive ved med

Jeg vil anbefale folk ikke at være muslimer. Se bare hvad der er sket
i Gaza..

Fra : Jens G

Dato : 21-01-09 20:17

On Wed, 21 Jan 2009 17:30:36 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>
>Ahmadinejad: Supporters of Israel will face wrath of Islamic ummah
>
>Kommentar: Jeg ikke anbefale mine venner her i gruppen at blive ved med

Jeg tror da ikke du har nogen venner her i gruppen?

Men det har Israel.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-09 20:27

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror da ikke du har nogen venner her i gruppen?

Pjat. P.N. er bl.a. rigtigt gode venner med

"Poul Nielsen", "Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen",
"Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur",
"Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen",
"Peter Nielsen", "Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge",
"Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens
Bruun", "Aaron Berg",´"Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160",
"Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat", "Bruno
Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Johnny Andersen",
"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus
Jørgensen", "Erik Larsen" m.fl.

De svarer ham altid, når han spørger om noget. Og så er det så skidesmart,
at de svarer ham oppe i hovedet, og også er inde i spejlet derhjemme hos
ham.

> Men det har Israel.

Heldigvis.

--