Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse
Fra : Foto

Dato : 27-07-01 16:25

Hejsa.

Hvis man vil prøve noget andet end lige at få fremkaldt hos evt. Phototeam,
hvor kan man så gøre det.
Det jeg mener er, om man kan få lavet billeder på bedre papir etc.., end hos
fotohandleren.
Det drejer sig kun om 10x15 og 13x18

Hilsen T

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 27-07-01 20:51

Prøv evt Roskilde Fotolab 46325035 eller Lotus Foto (INFO) 35357200.

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

35mm@film.dk / ICQ#: 75303075
SNART: se mit galleri på www.35mmfilm.dk

Foto <torben.bjoerk@image.dk> skrev i en

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 27-07-01 20:58

"Foto" <torben.bjoerk@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Phototeam,
> hvor kan man så gøre det.
> Det jeg mener er, om man kan få lavet billeder på bedre papir etc.., end

Du kan lede efter en fotograf i dit nærområde på www.colourart.dk og prøve
at få ham/hende til at gøre det.....

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk