"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
news:497836e4$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hans Knudsen skrev:
>> Mener tidligere at have hørt noget om at man i sådan en situation kan
>> trykke et eller andet (måske 9?) og herved forårsage at vedkommende der
>> har ringet op kommer til at betale for samtalen indtil det tidspunkt hvor
>> det måtte behage mig at lægge røret på igen.
>
> Det lyder temmelig usandsynligt efter som personen, der ringer op til dig,
> der har startet samtalen - og derfor også kan afbryde den med det samme.
>
> Eksisterede den funktion du omtaler, ville den jo lave kunne underminere
> hele systemet om fakturering af samtaler
Hej
Det er der noget om. Det har været brugt for et par år siden, nu regner de
med at vi har glemt deres fidusnumre.
Og den person som tale sidder ikke og taler direrkte til dig, det er et bånd
der kører.
For normalt begynder den som ringer op ikke med at tale før modparten har
givet sig tilkende.
Og til slut for man muligheden for at clam scor altså for gevinsten ved at
trykke på et nummer på tastaturet.
Og det er her man ikke skal reagere.
Kim