Ny gruppe til pigerne
Fra : Anja Graversen

Dato : 27-07-01 16:17

Hejsa allesammen

Nu eksisterer
news://news.reck.dk/dk.erotik.mand

En nystartet nyhedsgruppe på en privat computer, og den er beregnet til os
piger,
så vi også kan få noget mand at se, i stedet for, at der altid kun er
kvindebilleder. Jeg håber at lige netop DU vil medvirke i denne gruppe.

Med venlig hilsen og med håbet om at se/høre fra dig

Anja Graversen

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-07-01 01:17

On Fri, 27 Jul 2001 17:17:14 +0200, "Anja Graversen" <anja@reck.dk>
wrote:
HI Anja
Uhh ha du skøjter satme på en tynd is her

>Hejsa allesammen

det er en debat gruppe for begge køn - så hvis du ikke kan nøjes med
at bruge opslags grupperne så må du sgu lære at sløre din opslag noget
bedre og det er jo lidt svært at debatere når man udelukker ca
havdelen af skribenterne und so weither ..

>Med venlig hilsen og med håbet om at se/høre fra dig

Tjjjaaa hwa fan det er menskeligt af fejle så hvorfor gøre det store
stads ud af det ?
MvH
Bo

>Anja Graverse

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-07-01 17:07

> [...]
> bedre og det er jo lidt svært at debatere når man udelukker ca
> havdelen af skribenterne und so weither ..

Accepter det dog .. opslagsgrupperne bliver næsten aldrig læst fordi det er
blandet landhandel .. her er man da sikker på at ramme sin målgruppe.
Du kan tage hendes indslag som reklame , men så slemt synes jeg nu ikke det var.

Og desuden hun udelukker da ikke halvdelen af skribenterne .. alle mændene er da
sikkert også velkommen til at kigge på billeder af andre mænd.

> Tjjjaaa hwa fan det er menskeligt af fejle så hvorfor gøre det store
> stads ud af det ?

Netop.

> fut :dk.snak.off-topic

Jeg kan ikke fordrage at futte små tråde til andre grupper .. så skal man til at
abbonnere på den gruppe og finde indslaget igen der og holde øje med opfølgere
to steder .. næ så hellere skrive her

Mvh
CeeJay

Fra : John Sahl

Dato : 28-07-01 17:19

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote in message news:3b62e2d2$0$3200$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Du kan tage hendes indslag som reklame , men så slemt synes jeg nu ikke det var.

Måske du ikke gør det, men det gør jeg og andre her på usenet,
totalt off-topic indlæg!

FUT er sat til dk.snak.off-topic, respekter det venligst denne gang..

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk