mobil til rep - hvor længe?
Fra : MariaH

Dato : 16-01-09 21:24

Jeg afleverede min mobil til rep. d. 12/12 og fik at vide at den var tilbage
inden 2 uger. Den er stadig ikke kommet tilbage og den er sendt til et andet
værksted. Hvor længe skal jeg vente på den kommer tilbage? Den er inde for
2. gang med samme fejl.

--
Maria

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-01-09 22:30

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sendt til et andet værksted. Hvor længe skal jeg vente på den kommer
> tilbage? Den er inde for 2. gang med samme fejl.

Det kan være at du skulle prøve at stille spørgsmålet i denne nyhedsgruppe i
stedet for: dk.videnskab.jura

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : MariaH

Dato : 16-01-09 23:03

> Det kan være at du skulle prøve at stille spørgsmålet i denne nyhedsgruppe
> [...]

Tak det prøver jeg.
--
Maria