Mere at takke for
Fra : @

Dato : 20-01-09 10:49

nu er der endnu mere at takke alle de der i sin tid mente at
multikultur og åbne grænser var vejen frem for

http://ekstrabladet.dk/112/article1112633.ece

<<<
Familiens hund er ikke af en størrelse, så den kunne forhindre
røveriet, den gøede blot, oplyser Østjyllands Politi til
ekstrabladet.dk.
<<<<

fandens nok - at det ikke er King og Buller som sådan to varylere
kommer ind til

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Malene P

Dato : 20-01-09 11:37

> [...]
> Familiens hund er ikke af en størrelse, så den kunne forhindre
> røveriet, den gøede blot, oplyser Østjyllands Politi til

Ja, svage oldinge og syge børn hører jo ofte til ofrene for de fremmedes
hærgen og i både antal og grovhed stigende kriminalitet, når de kun er 2-3
stykker om at begå den. Gaderøverier kræver som regel større kobler af disse
fremmede hyæner. Heldigt, at de trods alt ikke tog "Pjevs" med til at fodre
deres kamphunde med.

Malene P

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-09 12:15

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Heldigt, at de trods alt ikke tog "Pjevs" med til at fodre
> deres kamphunde med.
>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er lige en ting du måske ikke er klar over? Muslims har ikke hund! Der
er hunde i muhammedanske lande, men de må opholde sig på gaderne udenfor.
Aldrig indenfor, for hunden er et urent dyr iflg.Koranen.
Frygten for at en hund skal røre dem er meget stor blandt muslims. Det kan
sommetider være en fordel at vide.,-)

mvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 13:15

Lyrik wrote:

> [...]
> muslims.
> Det kan sommetider være en fordel at vide.,-)

Hunden er IKKE uren iflg Koranen, - hunde omtales helt neurtralt dér.

Men iflg "nogle" haditter er den uren, og halvdelen af lovskolerne mener den
er uren og halvdelen at den ikke er, - hvilket passer meget godt med at kun
en del af de muslimer man møder, bliver bange for en lille hund.

En hundelufter som bor i opgang med en pakistansk familie, siger at konen
siger hun må vaske ALT deres tøj SYV gange, hvis nogen af dem rører hendes
hund,- men det er som sagt en mindretalstro.

Ham der især er forfatter til de hundefjendske haditter kaldtes også
"kattefar"

Fra : JBH

Dato : 20-01-09 18:51

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Der er lige en ting du måske ikke er klar over? Muslims har ikke hund! Der
> er hunde i muhammedanske lande, men de må opholde sig på gaderne udenfor.
> Aldrig indenfor, for hunden er et urent dyr iflg.Koranen.

De har naturligvis ikke hundene oppe i lejlighederne, de er låst inde nede i
i kælderrummene.

> Frygten for at en hund skal røre dem er meget stor blandt muslims. Det kan
> sommetider være en fordel at vide.,-)

Tror du skulle tage og undersøge lidt omkring 2G'ere og hunde... (kamphunde)
Måske du bliver klogere

/JBH

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 12:26

@ skrev:

> fandens nok - at det ikke er King og Buller som sådan to varylere
> kommer ind til

Der har vi blot et problem, som burde kigges på, hvis du har hund og
den æder en tyv, så kan han lægge sag an og du skal evt. betale
erstatning til svinet, det er sgu ikke ok.

Vi skal have noget ala det de har i staterne, er du inde på et fremmede
matrikel, så er det 100% på eget ansvar.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-09 13:59

"Mr.Larsen." <fnc@jrt.klsr> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Vi skal have noget ala det de har i staterne, er du inde på et fremmede
> matrikel, så er det 100% på eget ansvar.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det ville da være det rene idioti! Hovsa jeg skød lige postbudet, men det
var hans egen skyld, han var på min matrikel! Hovsa jeg skød lige svigermor,
hun var på min matrikel! Hovsa jeg skød lige konen jeg troede hun var en
indbrudstyv!

mvH
Jens

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 14:02

Lyrik formulerede spørgsmålet:

> [...]
> hans egen skyld, han var på min matrikel! Hovsa jeg skød lige svigermor, hun
> var på min matrikel! Hovsa jeg skød lige konen jeg troede hun var en

Du er nu ikke den sprødeste kiks i pakken.

--
Kim R Larsen skrev følgende:
"idioterne på højrefløjen her i dk.politik tror straks at jeg udtaler
mig på egne vegne hvilket jeg utrolig sjældent gør."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/ae4e78835ee0fdca?hl=da

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-09 14:14

> Lyrik formulerede spørgsmålet:

> Du er nu ikke den sprødeste kiks i pakken.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du har en syg transformer i din sjæl udstyuret med maskinkanoner og
raketter!

MvH
Jens

Fra : Mr.Larsen.

Dato : 20-01-09 14:15

Lyrik skrev:

> Du har en syg transformer i din sjæl udstyuret med maskinkanoner og raketter!

Ikke engang DKTekno kunne skrive noget så tåbeligt.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 19:56

Den Tue, 20 Jan 2009 09:49:04 +0000 skrev @:

> [...]
> <<<<
>

> fandens nok - at det ikke er King og Buller som sådan to varylere kommer

Kan det have noget med de åbne grænser at gøre?

Fra : @

Dato : 20-01-09 20:36

On Tue, 20 Jan 2009 18:56:20 +0000 (UTC), Petse
<pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

>Kan det have noget med de åbne grænser at gøre?

ja

den såkaldte øgede globalisering har ikke ført til at Danmark har
eksporteret fred, demokrati, oplysning og ligestilling

den har derimod ført til import af
ufred
antidemokratiske sindsformørkede religiøse vandaler
og religiøst betinget kvindeundertrykkelse

TAK skal alle de "nytige" idioter altså have

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/