Drivhusene i Gaza
Fra : John

Dato : 19-01-09 23:23

Hovedtrækkende, efter hukommelsen:

I 1967 okkuperede Israel Gaza.

Blandt de ting, Israel udrettede dér, var opførelse af en række
højteknologiske drivhuse, der producerede grønsager, som årligt indbragte
Israel omkring 100 millioner dollars i eksportindtægter.

I 2005 forlod Israel Gaza og overlod området, incl de intakte drivhuse, til
de palæstinensiske myndigheder.

De tåbelige pali'er plyndrede derefter drivhusene!

Læs hele den utrolige beretning:

"The greenhouses, passed in a private charity deal last summer, reportedly
have been stripped and looted by Palestinian gangs and Palestinian security
officers ... Computer equipment and, in some cases, entire greenhouses were
stolen ... Another round of looting struck the greenhouses in February when
Fatah gunmen hired to protect the greenhouses abandoned their posts because
they had not been paid"
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=49710

Wiki om drivhusene:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gush_Katif

Billede:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Gush_Katif-Morag01.jpg

Med de ødelagte højteknologisk drivhuse (ødelagt af pali'erne selv!) mistede
pali'erne altså 100 millioner dollars i årlige eksport-indtægter!

Gaza har regionens fineste badestrand, og kunne med hoteller, fungerende
drivhuse mm, være selvforsynende, samt en guldgrube for beboerne!

I dag er Gaza så en grusbunke.

Hvem mon der nu kommer til at føde de 'stakkels uskyldige ofre'?

John

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 23:29

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> Hovedtrækkende, efter hukommelsen:

Når foreks bosætterne forlod Gaza jævnede de alt med jorden for at de ikke
skulle kunne vende tilbage og kræve deres huse eller drivhuse, men jeg mener
nu at smovserne selv jævnede de drivhuse med jorden.

Fra : Sten Schou

Dato : 20-01-09 00:06

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Når foreks bosætterne forlod Gaza jævnede de alt med jorden for at de ikke
> skulle kunne vende tilbage og kræve deres huse eller drivhuse, men jeg
> mener nu at smovserne selv jævnede de drivhuse med jorden.

Nu lyver du igen, hr .nazi. Så sent som i sidste uge fik du at vide, at
pestilenserne selv havde ødelagt, hvad der kunne risikere at give dem en
indtægt, udover de alt for mange millioner de får fra Vesteuropa.

Hilsen Sten

Fra : John

Dato : 20-01-09 04:37

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Så sent som i sidste uge fik du at vide, at pestilenserne selv havde
> ødelagt, hvad der kunne risikere at give dem en indtægt, udover de alt for
> mange millioner de får fra Vesteuropa.

De burde slet ikke ha' en klink fra os! Saudierne og Golfstaterne burde
punge ud!

Pali'erne kunne ha' haft deres egen stat nu og med al tænkelig støtte fra
Europa, men nejnej, de støttede Hamas, hvis primære mål ikke er produktion
af fødevarer eller opbygning af turisme, men ødelæggelse af staten Israel.

Drivhus-historien viser, at det sør'me kan lade sig gøre at dyrke grønsager
i et ellers værdiløst ørkenområde, men det kræver selvfølgelig lidt hjerne,
og dét har pali'erne tydeligvis ikke!

Hvor er de dog primitive og ynkelige!

Gid fanden havde de skide muhammedanere!

John

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-09 12:05

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Hvor er de dog primitive og ynkelige!
>
> Gid fanden havde de skide muhammedanere!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jamen det er da tydeligt at det har han da!

MvH
Jens

Fra : P.N

Dato : 21-01-09 17:13

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Hvor er de dog primitive og ynkelige!
>
> Gid fanden havde de skide muhammedanere!
>
> John

Jeg er helt sikker på en ting at hvis jeg ryger i helvede så vil jeg møde
dig dernede.
Du ved udemærket at godt at fanden ikke har ikke eller vil få de der
muslimer, de sælger ikke deres sjæle til fanden, således som du har gjort.

Fra : E.M.

Dato : 21-01-09 19:41

> [...]
> Du ved udemærket at godt at fanden ikke har ikke eller vil få de der
> muslimer, de sælger ikke deres sjæle til fanden, således som du har gjort.

De har slet ingen sjæl, det er hedninge, og de havner allesamt i helvede.

E.M.

Fra : P.N

Dato : 20-01-09 17:24

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen
>

> Nu lyver du igen, hr .nazi. Hilsen Sten

Jeg tror vi har et røvhul der skal en tur i filteret.

**PLONK**

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-01-09 20:45

"P.N" skrev i en meddelelse

> Jeg tror vi har et røvhul der skal en tur i filteret.
>
> **PLONK**

Det gør så bare ikke det du skriver sandt !.

Drivhusene _blev_ ødelagt af Palæstinenserne selv .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Tony

Dato : 20-01-09 23:36

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:497629a0$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det gør så bare ikke det du skriver sandt !.
>
> Drivhusene _blev_ ødelagt af Palæstinenserne selv .

Jeg synes, at denne P.N minder i mistænkelig grad om enten KLaphatten eller
AHW skrumpehjerne.

Lang tid siden, de har været på banen.

Tony

Fra : P.N

Dato : 21-01-09 15:41

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:497629a0$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk..
>
> Jeg synes, at denne P.N minder i mistænkelig grad om enten KLaphatten

Det skyldes formodentlig at denne NG er blevet til nyhedsgruppe eller
debatforum for den absolut yderste højrefløj.

Fra : @

Dato : 20-01-09 00:25

On Mon, 19 Jan 2009 23:29:16 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>skulle kunne vende tilbage og kræve deres huse eller drivhuse, men jeg mener
>nu at smovserne selv jævnede de drivhuse med jorden.

ja du mener

men fakta er altså anderledes

kan du nævne et eneste sted på kloden hvor muhamedanere kan brødføde
sig selv hvis de ikke tilfældigvis bor oven på en enorm olieforekomst?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Lyrik

Dato : 20-01-09 00:34

"@" <123@invalid.net> skrev i meddelelsen

> ja du mener
>

> men fakta er altså anderledes
>

> kan du nævne et eneste sted på kloden hvor muhamedanere kan brødføde
> sig selv hvis de ikke tilfældigvis bor oven på en enorm olieforekomst?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ork ja hvad med "Racoon City?" der trives de da!

mvH
Jens

Fra : Patruljen

Dato : 20-01-09 10:02

On 19 Jan., 23:29, "P.N" <p...@tdc.dk> wrote:
> [...]
> skulle kunne vende tilbage og kræve deres huse eller drivhuse, men jeg mener
> nu at smovserne selv jævnede de drivhuse med jorden.

Smovserne er et kedeligt udtryk. Jeg er ikke helt klar over
definationen på smovserne, egentlig. Men det lyder langtfra venligt.Du
udtrykker dig derved om en hel populationen som var det en ensartet
størrelse.

Er du racist, P.N. ?