Så er det snart Obama tid
Fra : Kim2000

Dato : 19-01-09 21:57

Endelig forsvinder den værste præsident i min levetid, ja nok i de flestes
levetid og afløses af Obama. Jeg har store forventninger til ham. Gad vide
om man kan købe en t-shirt med ham?

I morgen går det løs.... det er næsten som juleaften.

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:12

On Mon, 19 Jan 2009 21:56:50 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Endelig forsvinder den værste præsident i min levetid,

Mahmoud Ahmadinejad

Castro

Mugabe

Chavez

?????

>ja nok i de flestes
>levetid og afløses af Obama. Jeg har store forventninger til ham. Gad vide
>om man kan købe en t-shirt med ham?

http://www.t-shirtshop.dk/product.asp?product=276&gclid=COKko8LFm5gCFUwb3god5kQomQ

http://www.zazzle.co.uk/obama+fan+tshirts

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-09 22:26

> Mahmoud Ahmadinejad
>
> Castro
>
> Mugabe
>
> Chavez
>

> ?????

Okay, den værste _amerikanske_ præsident. Bush var jo ren amatør i forhold
til dem, når det handler om at køre et land i sænk

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:31

On Mon, 19 Jan 2009 22:26:21 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Okay, den værste _amerikanske_ præsident. Bush var jo ren amatør i forhold
>til dem, når det handler om at køre et land i sænk

<<den værste præsident i min levetid<<

du må være meget ung

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 19-01-09 22:34

> <<den værste præsident i min levetid<<
>

> du må være meget ung

35. Jeg husker primært selvfølgelig Reagan, Bush, Clinton, hvilken
amerikansk præsident mener du har klaret sig dårligere end Bush??

Fra : @

Dato : 19-01-09 22:41

On Mon, 19 Jan 2009 22:34:08 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"@" <123@invalid.net> skrev i en meddelelse

>35. Jeg husker primært selvfølgelig Reagan, Bush, Clinton, hvilken
>amerikansk præsident mener du har klaret sig dårligere end Bush??

det hedder hvilke:

Jimmy Carter, Bill Clinton og Lyndon Johnson (ham husker du jo så
ikke)

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Sten Schou

Dato : 19-01-09 23:05

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> 35. Jeg husker primært selvfølgelig Reagan, Bush, Clinton, hvilken
> amerikansk præsident mener du har klaret sig dårligere end Bush??

Den ringeste de har haft hed James Buchanan. Han var demokrat og sad fra
1856-1860....det var pga hans ringe dømmekraft man fik en borgerkrig.

Jeg vil lige sige, at det ikke er noget jeg husker, det er noget jeg har
læst.....

Hilsen Sten

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 22:39

> Okay, den værste _amerikanske_ præsident. Bush var jo ren amatør i forhold
> til dem, når det handler om at køre et land i sænk

Du må sgu da være totalt bevidstløs ligesom dit forebillede Bush. Krigen i
afghanistan og Iraq koster 1,4 milliarder om dagen. Jeg læste at alene svind
i pengekassen har kostet 28 billioner $ i iraq alene. Bush og co har stået
for den mest ansvarsløse ultraliberale Politik der nogensinde er ført i USA
s historie. I USA skændes de kloge om hvorvidt Bush er den værste president
i USAs historie. USAs statskasse har ligesom USA iøvrigt en gæld af
astronomiske proportioner. Bush er en ren ekspert når det gælder om at køre
et land i sænk økonomisk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-01-09 23:08

"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> I USA skændes de kloge om hvorvidt Bush er den værste president i USAs
> historie.

Kommunister, islamister og sorte pantere mener du nok.

Mvh
Martin

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 23:57

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Kommunister, islamister og sorte pantere mener du nok.
>
> Mvh
> Martin

Du glemmer lige økonomien som Bush kørte ned i afgrunden med sin
inkompetance.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-01-09 00:48

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemmer lige økonomien som Bush kørte ned i afgrunden med sin
> inkompetance.

Nej - Subprimehistorien går helt tilbage til Clinton.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 20-01-09 01:07

On Tue, 20 Jan 2009 00:47:36 +0100, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

>Nej - Subprimehistorien går helt tilbage til Clinton.

netop

og det med at udnævne Kina til særligt begunstiget samhandelspartner
er heller ikke noget Bush har haft med at gøre,

denne samhandel er en meget stor klods om benet for USA

USA's handelsunderskud ved handel med Kina er tæt på at være
astronomisk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kim2000

Dato : 20-01-09 14:15

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Nej - Subprimehistorien går helt tilbage til Clinton.

Når man øger usa's militærbudget fra 224 til 500 milliarder dollars, så er
det sgu nok ikke Made in Hong Kong blender man skal beskylde for den dårlige
økonomi. Een ting var at Bush gik ind i Irak, man kan altid diskutere om det
var rigtigt eller ej, men at man ikke laver en klar plan for at komme ud
igen inden man løsner det første skud er ganske enkelt ufatteligt - og dét
er hovedbegrundelsen til man har måtte øge militærudgifterne.

Fra : P.N

Dato : 20-01-09 19:30

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Nej - Subprimehistorien går helt tilbage til Clinton.
>
> Mvh
> Martin

Clinton gik i år 2000, du må jo ha skrigende knald i låget hvis du tror at
Subprimehistorien går helt tilbage til Clinton. Er du overhovedet klar over
hvad Subprimehistorien går ud på??.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-01-09 21:49

> [...]
> Subprimehistorien går helt tilbage til Clinton. Er du overhovedet klar
> over hvad Subprimehistorien går ud på??.

Pis af muha-troll

Fra : Bruno Christensen

Dato : 20-01-09 22:18

On Tue, 20 Jan 2009 21:48:30 +0100, Martin Larsen wrote:

> "P.N" <pn@tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Pis af muha-troll

Det var så din udtalelse.

Hvad er din mening?

--
MVH
Bruno

Fra : Tony

Dato : 20-01-09 23:31

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Det var så din udtalelse.
>
> Hvad er din mening?

Den er vel ''muha-troll '' som der står.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-09 22:43

> Okay, den værste _amerikanske_ præsident. Bush var jo ren amatør i
> forhold til dem, når det handler om at køre et land i sænk

Men Bush har dog kørt sit land i sænk?

Du er ikke lærer, vel?

Og så kan du forøvrigt stoppe din perverse smiley op et sted, hvor solen
aldrig skinner.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Sten Schou

Dato : 19-01-09 23:01

> [...]
> om man kan købe en t-shirt med ham?
>
> I morgen går det løs.... det er næsten som juleaften.

Du har set for meget TV2....de mener han er en ny Messias. Cecilie Beck var
ved at glide ned af stolen flere gange i 22 nyhederne, mens der rullede
indslag med Barack Hussein Obama over skærmen.
Som Barack Hussein Obama er blevet hypet, kan han næsten kun skuffe.

Hilsen Sten

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-01-09 23:09

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i meddelelsen

> Som Barack Hussein Obama er blevet hypet, kan han næsten kun skuffe.

Jep :->>>

Fra : hanzen

Dato : 20-01-09 11:01

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rullede indslag med Barack Hussein Obama over skærmen.
> Som Barack Hussein Obama er blevet hypet, kan han næsten kun skuffe.

Ny Alliance på amerikansk?
Medierne i selvsving over noget de ikke ved hvad er......og så kom
virkeligheden og ødelagde det hele.
--
hilzen
hanzen