Lige et par ikkehændelser
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-09 18:30

Eksperten ER indkaldt:

To hjemmerøverier i nat

Offentliggjort 19.01.09 kl. 06:32

To gange tre mænd gik brutalt til værks, da de søndag aften overfaldt
henholdsvis et fransk par på Frederiksberg og kvinde på Stevns.

På Frederiksberg blev et fransk forskerpar overfaldet af tre røvere i deres
hjem på Holger Danskes Vej.

Da parret åbnede døren trængte de tre mænd ind i lejligheden og pressede en
pistol mod mandens ansigt og forlangte på engelsk med dansk accent at få
deres værdier udleveret. Samtidig klippede de ledningerne til telefon og
internet over, skriver Ritzau

Røverne fik et mindre kontantbeløb, før de forsvandt med en besked til det
stærkt chokerede par om, at det ville blive skudt, hvis røveriet blev meldt
til politiet.

(De franske forskere HAR fået at vide, at sådan har det altid været i
Danmar)

----------------------

Finansrådet skriver i sit nyhedsbrev, at antallet af bankrøverier sidste år
steg med op mod 55 procent i forhold til 2007. Nemlig fra 71 til 108
bankrøverier.t blev anmeldt til politiet.

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 18:57

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Eksperten ER indkaldt:
>

> To hjemmerøverier i nat
>
> Offentliggjort 19.01.09 kl. 06:32

Men straffen for hjemmerøverier er ret høj og opmærksomheden fra politiets
side er ret stor.
Så der bliver gjort noget ved sagen. og det er ret blandet og mange etniske
danskere er med i hjemmerøverier.

Fra : @

Dato : 19-01-09 19:00

On Mon, 19 Jan 2009 18:56:47 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

> [...]
>side er ret stor.
>Så der bliver gjort noget ved sagen. og det er ret blandet og mange etniske

ja som ofre

men i din optik vil det jo sige at var der ingen danskere var der jo
heller ikke danskere der blev udsat for hjemmerøverier,

altså

i din verden er det folks egenskyld at de bliver røvet,
de kunne jo bare lade være med at eksistere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 19:06

> ja som ofre

Her hvor jeg bor havde vi et hjemmerøveri hvor 4 danskere deltog, ikke en
eneste muslim
deltog, fordi de også har grænser. Grænser som danskeren ikke har. Danskeren
rejser gerne til fremmede lande som afghanistan for at lave hjemmerøverier
hos fattige muslimer.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-01-09 19:28

"P.N" <pn@tdc.dk> wrote in message

> Her hvor jeg bor havde vi et hjemmerøveri hvor 4 danskere deltog,
> ikke en eneste muslim
> deltog, fordi de også har grænser. Grænser som danskeren ikke har.

LOL, ja du forsøger da troll, den ros skal du have.

> Danskeren rejser gerne til fremmede lande som afghanistan for at lave
> hjemmerøverier hos fattige muslimer.

Hvis du nu ikke overdrev dit sludder, var der måske flere der ville tro
på du mente det seriøst.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-09 23:52

P.N wrote:
> [...]
> politiets side er ret stor.
> Så der bliver gjort noget ved sagen. og det er ret blandet og mange
> etniske danskere er med i hjemmerøverier.

Ja, straffen er vist kommet over de tre måneder?

Fra : P.N

Dato : 20-01-09 00:03

> Ja, straffen er vist kommet over de tre måneder?

3 til 5 år er det vist kommet til, men er det ikke for meget, der er trods
alt ikke nogen der er blevet dræbt.

Fra : @

Dato : 20-01-09 00:28

On Tue, 20 Jan 2009 00:02:51 +0100, "P.N" <pn@tdc.dk> wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

>3 til 5 år er det vist kommet til, men er det ikke for meget, der er trods
>alt ikke nogen der er blevet dræbt.

tre til fem år for røverier der som oftest også involverer trusler
med eller brug af våben

sådanne forbrydere skulle spærres inde i mindst 20 år

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 21:56

Den Mon, 19 Jan 2009 18:29:43 +0100 skrev Knud Larsen:

> [...]
> år steg med op mod 55 procent i forhold til 2007. Nemlig fra 71 til 108
> bankrøverier.t blev anmeldt til politiet.

Kan det have noget med de åbne grænser at gøre?
Enhver kan komme ind i landet og lave røveriet og hurtig forlade landet
igen.

Fra : Petse

Dato : 19-01-09 21:58

Den Mon, 19 Jan 2009 19:06:23 +0100 skrev P.N:

> [...]
> deltog, fordi de også har grænser. Grænser som danskeren ikke har.
> Danskeren rejser gerne til fremmede lande som afghanistan for at lave

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Fra : Petse

Dato : 20-01-09 00:58

Den Tue, 20 Jan 2009 00:02:51 +0100 skrev P.N:

> [...]
>>
> 3 til 5 år er det vist kommet til, men er det ikke for meget, der er
> trods alt ikke nogen der er blevet dræbt.

Jo, de skulle have haft en rejse til Mallorca i stedet for.