Obapatia
Fra : Martin Larsen

Dato : 19-01-09 14:03

Nu tændes der stjerner på himlens grønt
nu løfter månen sin sabel.
Jeg håber ikke de slemme musser,
skal liste sig op i din snabel.

Sov sødt lille jumbo og visselul
slet intet min ven skal du savne
i morgen får du en niggerdreng
og ham kan du bruge som rangle

Whigger'ne (white niggas) har nu snart deres mand i hus.

Den eufori der i *visse* kredse er forbundet med tronskiftet, skal vi
tilbage til rigsdagsvalget i Tyskland 1933 for at finde historisk parallel
til.

I begge tilfælde startes i en depression. I begge tilfælde retorisk
suggestive begavelser som fylder visse grupper med håb og gå-på mod, mens
andre forbløffes over massernes henførelse i massepsykosens vold.

Jeg tror at det ligesom i Obamas tyske sidestykkes tilfælde, desværre vil
lykkes at køre USA ad h til, EU vil opleve depression med faldende realløn
og Kina vil være største magt måske allerede om 4 år.

Mvh
Martin

Fra : HAWK

Dato : 19-01-09 14:20

> [...]
> lykkes at køre USA ad h til, EU vil opleve depression med faldende realløn
> og Kina vil være største magt måske allerede om 4 år.

Meget elegant forsøg på at sammenligne Obama med en tysk maler. Desværre for
dig for du udstillet dig selv som den der har den største lighed med maleren

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-09 15:17

HAWK wrote:

> Meget elegant forsøg på at sammenligne Obama med en tysk maler.
> Desværre for dig for du udstillet dig selv som den der har den
> største lighed med maleren

Præcist.

--
/ Thomas

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 14:39

> Sov sødt lille jumbo og visselul
> slet intet min ven skal du savne
> i morgen får du en niggerdreng
> og ham kan du bruge som rangle

Nu har verden i 8 år lidt under en President der havde en fortid som
alkoholiker og stofmisbruger. En mand der ikke ligefrem var den skarpeste
kniv i skuffen. Og nu læser jeg at det er et problem at Obama er sort??. Jeg
er sikker på Obama har en IQ der er 3 gange højere end den afgående prezz

.

Fra : Barney Gumble

Dato : 19-01-09 15:26

P.N skrev:

> [...]
> er sikker på Obama har en IQ der er 3 gange højere end den afgående prezz

Jeg ved ikke hvad Obamas IQ er og jeg ved for så vidt heller ikke hvad
Bush's er, men Bush scorede ganske udemærkede 1206 point (566 verbal og
640 math) i sin SAT test:

http://www.iuptown.com/YaleProtest/bushs_yale_transcript.htm

Dette skulle svare til en IQ på ca. 125-130 (afhængig af hvilke
sammenligningsmodeller man bruger).

Jeg tvivler på, at Obamas IQ er 3 gange højrere.

Og så har jeg ikke taget stilling til noget andet end dit udsagn om, at
Bush skulle have en lav IQ, hvilket vel blot bygger på fordomme mod folk
du er politisk uenige med - nøjagtig ligesom Martin Larsen muligvis har
fordomme mod sorte mennesker.

At en person helt åbenlyst ikke har de bedste taleevner betyder ikke
nødvendigvis, at denne person har en lav IQ.

BG

Fra : P.N

Dato : 19-01-09 16:24

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
I den test som GWB fik lavet i hæren har GWB en IQ på 91 det er ikke særligt
højt og det matcher det indtryk man har af manden som politiker. I USA
opfattes GWB blandt opponenterne som værende endog meget svagt begavet ikke
ulig Reagan der havde begyndene Alzheimer. Jeg erkender at når det gælder
politik er der mudderkastning, men GWB står ikke ligefrem som noget
intellektuelt vidunder og tager jeg foreks fejl hvis jeg siger at han ikke
havde en egentlig uddannelse.

Fra : Barney Gumble

Dato : 20-01-09 01:01

P.N skrev:
> "Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i en meddelelse

> I den test som GWB fik lavet i hæren har GWB en IQ på 91 det er ikke særligt
> højt og det matcher det indtryk man har af manden som politiker.

At du tror han skulle have fået målt sin IQ til 91 udspringer fra en
internet-hoax og er derfor ikke sandt:

http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Presidential_IQ_hoax

> [...]
> politik er der mudderkastning, men GWB står ikke ligefrem som noget
> intellektuelt vidunder og tager jeg foreks fejl hvis jeg siger at han ikke

George W. Bush har en MBA fra Harvard Business School.

BG

Fra : Jesper

Dato : 21-01-09 01:04

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> lykkes at køre USA ad h til, EU vil opleve depression med faldende realløn
> og Kina vil være største magt måske allerede om 4 år.

Sku'vi ikke lige have citerer sangen rigtigt?

Elefantens vuggevise
Nu tændes der stjerner på himlens blå
halvmånen løfter sin sabel.
Jeg våger at ikke de slemme mus
skal liste sig op i din snabel.
Sov sødt, lille Junbo, og visselul,
nu bliver skoven så dunkel.
Nu sover tante, den gamle struds,
og næsehornet, din onkel.

Nu kalder i søvne den vilde gnu
i krattet af store lianer,
og aber synger sig selv i søvn
i vugger af grønne bananer,
Sov sødt, lille Jumbo, dit lille pus!
Slet intet min ven, skal du mangle.
I morgen får du en niggerdreng,
og ham skal du bruge som rangle.

En zebra tager sin natdragt på
med sorte og hvide striber.
Et flyveegern med lådne ben
sidder i mørket og piber.
Sov sødt, lille Jumbo, nu er du vel mæt?
Du kender ej husmodersorgen.
En lille plantage på tusinde rør
dem skal vi ha' syltet i morgen!

Hør, tigeren brøler sin aftensang
og spejder mod alle kanter.
Ved vadestedet, med slebet klo,
der lister den sorte panter.
Sov trygt, lille Jumbo, dit lille myr
din nuttede lille rødbede.
Du bad min fortælle et eventyr
nu sover du sødt allerede
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Egon Stich

Dato : 22-01-09 17:25

> Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Det triste, og ufattelige, er i denne forbindelse, at netop den belæste
overklasse er i fuld sving med at korrigerer ældre texter og litteratur.
Jævnfør nyere sangbøger f.ex.
Hvor niggerdrengen er udskiftet med et sukkererør--
Som næppe forøvrigt, men det har de nok overset, kan være politisk ufarligt
heller.
Indeholdende noget så farligt som sukker-- og kunne bringe assosiationer til
slaveri---

Der ligger et stort uopdyrket joppotentiale til en hulens bunke cand. mager
og lignende skravl på vore biblioteker.
Hvor der findes en masse politisk ukorrekte bøger.

Egon