SW Trilogien S.E....nedtonet !?
Fra : Zombie King

Dato : 27-07-01 15:36

Lidt hjælp fra de mange SW-freaks søges :

Den anden dag sad jeg i bussen og "overhørte" to
SW-fans diskutere om hvilken udgave der var den bedste,
den gamle trilogi eller den nye(Special Edition),efter lidt
for og imod kom det så fra ham der bedst kunne lide
den gamle,ja i den nye udgave har de jo også nedtonet
forskellige scener,bla. med den officer der bliver skudt (SW4),i den
gamle udgave står der gnister ud af brystet efter
han bliver skudt, og det er væk i den nye udgave,osv,
Nu til mit spørgsmål : er det rigtig hvad han fortælle ?,
og hvilken scene har de ellers nedtonet ?

Tak for hjælpen
vh
Zombie King

Fra : John Hinge

Dato : 27-07-01 16:26

Zombie King wrote:

> Lidt hjælp fra de mange SW-freaks søges :
> Nu til mit spørgsmål : er det rigtig hvad han fortælle ?,
> og hvilken scene har de ellers nedtonet ?

Han Solo skyder ikke længere først mod Greebo (SW4)

Der er ikke en sød dansepige som 'falder ud' af sit kostume (SW6)

Er da et par eksempler..

Jeg kan ikke huske ?
Er der stadig en irriterende scene med en død ewok og en anden
ewok som hyler (Sw6) ? Jeg plejer at lukke øjnene og sige
"la la la la" når der er ewok'er på skærmen....

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : HKJ

Dato : 27-07-01 16:52

"Zombie King" <digitalx9@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> den gamle trilogi eller den nye(Special Edition),efter lidt
> for og imod kom det så fra ham der bedst kunne lide

Prøv at se http://us.imdb.com/AlternateVersions?0076759
Der er mange forskelle!

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 27-07-01 17:29

"Zombie King" <digitalx9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu til mit spørgsmål : er det rigtig hvad han fortælle ?,
> og hvilken scene har de ellers nedtonet ?

Ja, det er rigtigt. Jeg har engang set en hjemmeside med billeder og
eksempler. Kan ikke lige finde siden, men denne side omhandler også emnet:

http://theforce.net/swse/

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please, do not reply by email)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-07-01 20:15

Jeg har begge LD kasser... den ny og gamle, men jeg kan ikke finde ud af
hvilken jeg helst vil beholde så indtil videre har jeg dem begge... er der
en speciel scene i er uenige om kan i sige til så har jeg filmene til at
tjekke....men først i næste uge... skal lige have sluttet LD'en til
igen
sniper_Nolight