Kontrol og overvågning
Fra : Egon Stich

Dato : 17-01-09 17:08

Så ser vi starten på, hvad man så ofte har forsøgt at gøre lalleglade
højrefjolser opmærksom på.
Nemlig det at statsmagt ALTID vil udnytte og misbruge love, om de kan komme
til det.
Det øjeblikkelige exempel er, at Moster Hanne, der er politidirektør i
kbhvn, hav valgt at tilsidesætte borgeres retssikkerhed ved at "læse" loven
om visitationszoner på en noget alternativ måde..!!

I modsætning til et enkelt par demokratiske kolleger i jylland, der åbenbart
ikke har problemer med at læse og forstå.
Samt kender begrebet: Borgerlige frihedsrettigheder.

Hvad der kan krybe og gå af juridisk kyndige, kritiserer overgrebene i
skarpe vendinger.
Reelt er det grundloven, der bliver tilsidesat.

Populistiske højrepolitikere har allerede udtalt, at "så må loven laves om".

Ikke i retning af at præciserer, at retssikkerheden ikke må fjernes, men
tværtimod..!!

Man har rakt fanden, i skikkelse af en politidirektør en lillefinger, og
oplever nu, at hele kroppen er blevet taget..!!

Det er jo den skære fascisme, konen giver udtryk for.

Så meget for tillid til statsapparatet.

Overvågning skader skam ikke, var der en del højrefjolser der sagde.
De troede, at det aldrig ville kunne ramme dem--
Det gør det---

Egon

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 17-01-09 18:14

Egon Stich:
> [...]
> hav valgt at tilsidesætte borgeres retssikkerhed ved at "læse" loven om
> visitationszoner på en noget alternativ måde..!!

Slet ikke, og er det et problem, så er politikerne ved at kigge på en
ændring af loven, for selvfølgelig skal den visitation være lovlig, vi
kan jo ikke have alle de venstrepsykopater/gæster rendende rundt med
knive og skydevåben, de skal stoppes.

Lev med det, det _skal_ være svært at være kriminel, hvad havde du
ellers forestille dig.

--
Christian R Larsen skrev:
"Jeg synes ikke, det er muligt at misforstå det, men jeg mangler så i
modsætning til dig også viljen til at forstå, had der står."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/0084301d3033d4e3?hl=da

Fra : Egon Stich

Dato : 18-01-09 16:16

"Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse
> [...]
> skydevåben, de skal stoppes.
>
> Lev med det, det _skal_ være svært at være kriminel, hvad havde du ellers

Jeg havde faktisk forestillet mig ALDRIG at opleve fascismens genkomst..
Hvor mennesker af din kaliber stadig havde magt, som de havde agt.

Er det virkelig SÅ længe siden, danskerne sidst oplevede dette, at de ikke
kan genkende tegnene?

Og SÅ længe siden, at personager som du nu åbenlyst træder ind på scenen med
jeres modbydelige ideologi?

Egon

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 18-01-09 16:38

Egon Stich kom med denne ide:

> [...]
> kan genkende tegnene?
>
> Og SÅ længe siden, at personager som du nu åbenlyst træder ind på scenen med

Brug din energi på autonome voldspsykopater.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-09 01:56

"Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i meddelelsen
> Egon Stich kom med denne ide:

> Brug din energi på autonome voldspsykopater.

De har afsløret sig .

Det ny ungdomshus besøges af INGEN

Kun når et hus er forbudt, har det interesse.

Fra : Egon Stich

Dato : 19-01-09 12:23

"Mr_Larsen." <ux@xim.xinn> skrev i en meddelelse
> Egon Stich kom med denne ide:

> Brug din energi på autonome voldspsykopater.

Jeg er tilhænger af at tage det vigtigste først.
Og det vigtigste er at forhindre den snigende fascisme, som det borgerlige
danmark er ved at luske ind gennem bagdøren.

Det virker sgu som om Muren ikke faldt, men blot blev flyttet over på den
danske vestkyst.
Og at stazis manualer i overvågning er faldet i danske politikeres hænder.

Egon

Fra : Mr_Larsen.

Dato : 19-01-09 13:07

Egon Stich kom med følgende:

> Jeg er tilhænger af at tage det vigtigste først.
> Og det vigtigste er at forhindre den snigende fascisme

Du trænger til en ny http://zapatopi.net/afdb/

Det "eneste" problem vi har i danmark er autonomt/gæste pak, som ikke
kan finde ud af at indordne sig.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-09 01:54

"Egon Stich" <ukendt@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan genkende tegnene?
>
> Og SÅ længe siden, at personager som du nu åbenlyst træder ind på scenen

Når man laver visitatonsregler er det for at oplyse om KAMPAGNE dvs øg4et
antal visitationer for våben.

Men politi hr ALTID lov at tjække om en borger er bevæbnet