For under en uge siden
Fra : Tim

Dato : 15-01-09 22:32

.... var EB ude med en leder, der svinede isrtaelerne til, og sang mange
lange bange sange om, hvor forkert israelerne opførte sig.

I en fucking leder.

Lige nu... læs tidsstemplet, er der ikke een eneste fucking artikel, der
omhandler Gaza/Israel, selvom deres lille møgsprøjte var fyldt til randen,
med vamle billeder og sørgerlige histore i tre hele uger.

Det er simpelthen mediets hykleri, ophøjet til nye lag.

Ok... EB er hermed kåret til Danmark's mest ulækre møgsprøjte!

/Tim

Fra : Tim

Dato : 15-01-09 22:37

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det er simpelthen mediets hykleri, ophøjet til nye lag.
>
> Ok... EB er hermed kåret til Danmark's mest ulækre møgsprøjte!

.... undskyld... jeg glemte at spytte på den nazistiske, venstreorienterede
lille møgsprøjte:

SPYTKLAT, slasker!!!

/Tim

Fra : Tony

Dato : 15-01-09 22:50

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er simpelthen mediets hykleri, ophøjet til nye lag.
>
> Ok... EB er hermed kåret til Danmark's mest ulækre møgsprøjte!

Lyder som om du er storforbruger af EB.

Hyg dig.

Tony